REKLAMA
REKLAMA

Nowe miejsca pracy w Sanoku (ZDJĘCIA)

SANOK / PODKARPACIE. Nawet do 150 osób może znaleźć zatrudnienie w inwestycji realizowanej w Sanoku. Centrum usług biznesowych Grupy Kapitałowej Loyd S.A znajdować się będzie w dawnym budynku Urzędu Celnego przy ul. Bema, a jego otwarcie planowane jest w pierwszym kwartale 2015 r.

Firma posiada już wiele analogicznych placówek, świadczących usługi z zakresu outsourcingowego wsparcia sprzedaży na terenie całej Polski. Sales Concept w swoim nowo otwartym punkcie planuje zatrudniać mieszkańców regionu, ze szczególnym uwzględnieniem osób o utrudnionym dostępie do rynku pracy. To szansa dla długotrwale bezrobotnych, niepełnosprawnych oraz tych którzy, ukończyli 50 rok życia lub młodych nieposiadających wyższego wykształcenia.

Grupa Loyd S.A. realizuje projekt tworzenia centrów usług biznesowych w południowej części kraju. Centra działają już m.in. w Krakowie, w Częstochowie czy Bytomiu.
– W pewnym momencie uznaliśmy, że ideę tę warto przeszczepić na teren mniejszych miast, gdyż tamtejsze potrzeby nie są wcale mniejsze, dodatkowo zainteresowanie samorządów taką współpracą jest większe. Stąd działamy już między innymi w Krośnie, Zawierciu oraz Myszkowie. W listopadzie pracę zacznie nasze centrum usług w Przemyślu. W tym momencie pomyśleliśmy o Sanoku i dlatego tu jesteśmy. Docelowo planujemy powołać 15 takich centrów. Każde z nich to przynajmniej 150 nowych miejsc pracy, które mogą być szansą dla osób zagrożonych wykluczeniem zawodowych, czy społecznym – mówi Bartosz Kaczmarczyk, prezes zarządu Grupy Kapitałowej LOYD S.A. Inwestycje i Zarządzanie.

Inwestycja Grupy Kapitałowej LOYD S.A. otrzymała wsparcie ze strony władz samorządowych. Zainteresowane strony parafowały trójstronne porozumienie o współpracy. Nastąpiło to 31 października br. w Urzędzie Miasta Sanoka. Porozumienie podpisali Burmistrz Sanoka – dr Wojciech Blecharczyk, prezes zarządu Grupy Kapitałowej LOYD S.A. Inwestycje i Zarządzanie – Bartosz Kaczmarczyk oraz Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Sanoku – Wojciech Wydrzyński.

W wyniku porozumienia Miasto zapewni lokal przy ul. Bema w Sanoku dla wspomnianego przedsięwzięcia. Dodatkowym benefitem będzie prowadzenie rekrutacji poprzez kanały samorządu, to jest Powiatowy Urząd Pracy oraz Ośrodek Pomocy Społecznej. Oznacza to, iż pierwszeństwo w zatrudnieniu będą miały osoby z regionu Sanoka. Otwarcie centrum usług biznesowych poprzedzone będzie wytypowaniem kandydatów oraz przeprowadzeniem wymaganych do podjęcia pracy szkoleń.
– Aktywizacja niepełnosprawnych czy długotrwale bezrobotnych, a także młodych ludzi pozostających bez pracy i osób „50+”, jest dla nas niezmiernie ważna. Dlatego otwarci jesteśmy na tego typu społecznie odpowiedzialne inicjatywy biznesowe i będziemy je wspierać. Cieszę się, że znalazł się partner, z którym możemy współpracować w tym zakresie – powiedział burmistrz Sanoka dr Wojciech Blecharczyk.

– W Sanockim centrum usług będziemy potrzebować osób do pracy biurowej polegającej na świadczeniu usług z zakresu outsourcingowego wsparcia sprzedaży. Będzie to głównie praca z telefonem, bądź komputerem m.in. telerekrutacja, windykacja należności, pośrednictwo pracy, rejestracja itp. Wymagać będziemy znajomości podstawowych programów komputerowych oraz posługiwania się poprawną polszczyzną. Chcemy zatrudniać osoby z różnymi rodzajami niepełnosprawności, do tego potrzebna jest odpowiednio zaadaptowana przestrzeń biurowa. Dlatego w budynku, w którym planujemy prowadzić działalność, musimy wprowadzić szereg udogodnień, tak aby praca odbywała się w komfortowych warunkach – wyjaśnia Cezary Lewiński, Dyrektor Zarządzający Sales Concept S.A.

Jednym z ważniejszych czynników determinujących pracę konsultanta w centrum i tym, co może stać się głównym atutem podczas rekrutacji na to stanowisko jest wysoka kultura osobista. Idealnie znajdują się tu osoby, które lubią rozmawiać i nie mają problemów z nawiązywaniem kontaktu. Mocną stroną kandydata jest również wcześniejsze doświadczenie związane z księgowością, sprzedażą lub obsługą klienta. Niemniej jednak, nieodłącznym elementem funkcjonowania centrów usług biznesowych są szkolenia interpersonalne, dzięki którym nawet osoby początkowo nieśmiałe z czasem nabierają odwagi i pewności siebie.

O szczegółach poinformujemy wkrótce.

***

O FIRMIE:
Sales Concept to profesjonalne usługi dla biznesu prowadzone pod marką Tele Concept. Łączy innowacyjne know-how z najnowszymi technologiami teleinformacyjnymi. Oferuje rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów sprzedaży i marke­tingu. Wspiera firmy działające w branżach: finansowej, reklamowej, PR, wysyłkowej, rozrywkowej, FMCG, kosmetycznej, motoryzacyjnej, wydawniczej. Spółka należy do Grupy Kapitałowej Loyd S.A. Inwestycje i Zarządzanie, która inwestuje w spółki prowadzące swoją działalność w branży HR, BPO oraz HoReCa.

materiały nadesłane

03-11-2014

Udostępnij ten artykuł znajomym:

Udostępnij


Napisz komentarz przez Facebook