Autosan wygrał przetarg na autobusy dla Starogardu Gdańskiego. Są także zamówienia z branży kolejowej i wojskowej

08-09-2017

29 sierpnia br. Gmina Miejska Starogard Gdański poinformowała, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę jedenastu autobusów niskopodłogowych z usprawnieniami dla osób niepełnosprawnych” jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez AUTOSAN sp. z o.o.

W postępowaniu złożone zostały trzy oferty. W wyrównanej rywalizacji nasza oferta otrzymała najwyższą ilość punktów, wyprzedzając o 0,3 pkt. następną w kolejności ofertę firmy MAN i o 0,7 pkt. ofertę firmy SOLARIS.

W przetargu na dostawę pojazdów do komunikacji miejskiej w Starogardzie Gdańskim zaoferowaliśmy 11 szt. niskopodłogowych, 10-metrowych autobusów SANCITY 10 LF wyposażonych w silniki spełniające normę czystości spalin EURO 6 oraz automatyczne skrzynie biegów z retarderem. W każdym autobusie zamontowana zostanie m.in. klimatyzacja całopojazdowa, system monitoringu, system informacji pasażerskiej, automat biletowy.

Zgodnie z procedurą przetargową czekamy na podpisanie Umowy z Zamawiającym.

58dd26a20e0916.21441828_sancity-10lf-euro-6-copy

Sancity 10 LF

Zamówienia z branży kolejowej i wojskowej

W ostatnich dniach AUTOSAN sp. z o.o. otrzymała kolejne zamówienia, tym razem z branży pojazdów szynowych oraz produkcji koncesjonowanej.

Pierwsze z nich dotyczy produkcji 14 szt. części środkowej niskopodłogowej do wagonu GT8S, natomiast drugie remontów 15 szt. nadwozi typu WOP (Warsztaty Obsługi Pojazdów).

Powyższe zamówienia opiewają na łączną kwotę ponad 3 mln zł.

59a56060534c69.27057637_eu8n-2

59a5606b8ab9a5.75686357_eu8n-3

tekst i zdjęcia: Autosan Sp. z o.o.

Komentarzy: 65 do “Autosan wygrał przetarg na autobusy dla Starogardu Gdańskiego. Są także zamówienia z branży kolejowej i wojskowej”

  1. Czesław pisze:

    A miały być zamówienia na setki autobusów, a my się cieszymy z resztek. Wygląda na to że cały Autosan to przetrzymywaniena siłę firmy która ponosi straty.

  2. Ale jaja pisze:

    Mógł Antoni tonę krówek zamówić….

  3. zenek pisze:

    Autosan był dobrym elementem kampanii, który zdał egzamin, teraz zbiera ochłapy byle się utrzymać- 11 autobusów to powinno zjeżdzać dziennie :) ale ciemna masa to kupi jako dobrą zmianę :)

  4. mietek pisze:

    Skończcie z tym hejtem, Autosan wygrywa małe przetargi, bo nie ma doświadczenia jako nowa firma by startować w większych. Zdobędzie doświadczenie to ruszy z kopyta, trzymajcie kciuki za załogę, są wśród nich Wasi znajomi!

    • Zen pisze:

      BRAWO „mietek”, tylko na litosc boska nie uzywaj obcego wyrazu na okreslenie nienawisci.
      W Sanoku, co drugi to krytykant-nieudacznik.

    • ło matko pisze:

      znajomi :))))))))), jak jeden drugiego widzi to mu pluje za plecami ::::)))))))))))))), TFUU

    • jakub pisze:

      Autosan nie ma doświadczenia?To kto ma mieć? Człowieku,Autosan
      od wieku działa na tym rynku.Może po prostu nie koloryzujmy,i
      spójrzmy prawdzie w oczy-Autosan,to już nie ten Autosan co za
      komuny,kiedy był potężnym zakładem zatrudniającym kilka tysięcy
      ludzi.Teraz to mała firma,która zatrudnia 300 osób i dlatego
      takie zamówienia jakie są.Trzy miliony to żadne zamówienie.I nie
      chodzi tutaj o hejt,bo na pewno każdy z nas życzy im jak najlepiej.

      • mietek pisze:

        Spójrz na to inaczej, wcześniej to był Autosan jako marka, firma teraz jest zupełnie nową Spółką! Więc w świetle prawa jest jako nowa, mimo, że działa prawie 200 lat, doczytaj trochę więcej i zamilcz jeśli masz coś głupiego palnąć!

    • ks pisze:

      Wygrywa tylko dlatego że Solaris jest zawalony zleceniami i takich małych nie bierze,a do przetargu daje cenę którą w razie wygranej zarobi parę złotych.

    • zet pisze:

      Trzymam kciuki, masz rację, od 1832r jeszcze zakład nie nabrał doświadczenia.

    • zenek pisze:

      @mietek
      Czyli jeśli Biedronka się przemianuje na Stonkę i w „świetle prawa” będzie nową spółką to straci swoje dotychczasowe doświadczenie?

  5. Zahutyń pisze:

    Ludzie, opanujcie się, to nie lata 70. Do zbudowania autobusu już nie wystarcza kawałek metalu i 4 opony. Współczesne pojazdy nafaszerowane są elektroniką, nowoczesnymi systemami. Nigdy nie będzie ich tyle produkowanych co kiedyś. Nawet Solaris nie produkuje tyle co Autosan w „złotych latach”.

    • G.t. wladze pisze:

      Co tumany zomowce moga wiedzie dla nich woda i zagrycha tylko

    • Lełon czyściciel pisze:

      @mietek.Mądralo jedna.Sam g..wno wiesz,a pouczasz innych.
      Co to za wytłumaczenie,że firma nie ma doświadczenia? To ty
      idż do przedszkola,albo zamilcz.Wchodzisz na rynek i masz
      zarabiać,bo jak nie to pakujesz manatki i do widzenia.Nikt
      nie będzie czekał jak nabierzesz doświadczenia.Chyba,że będą
      cię ratować na siłę za społeczne czyt.nasze pieniądze.Mamy
      wolny rynek i nie ma sentymentów- nie zarabiasz,przegrywasz
      i zwijasz się z rynku.

  6. maloney pisze:

    czemu hejterzy nie hejtowaliscie na PO, gdy za ich czasów bylo zero autobusów zero przetargów – zero zero zero ?????

    a teraz gdy coś się ruszyło, gdy jakakolwiek produkcja się rozwija to wam wszystko zle, za malo, wszystko na „nie”

    wam nigdy nie dogodzi bo jesteście porąbani w swoich małych pustych nienawistnych antypolskich główkach

  7. wesoły pisze:

    lubię bardzo Autosan i mu kibicuje, to oprócz Beksińskiego jedyna rozpoznawalna „marka” z Sanoka, ale muszę też napisać prawdę. Ta fabryka to nieporozumienie, miałem okazję ją oglądać i inne konkurencyjne zakłady. I muszę z przykrością napisać DNO DNA tam co najwyżej taczki można produkować lub doniczki.

    Jeśli PGN nie wpompuje kilkuset milionów w modernizacje zakładów i przestawienie produkcji np na wojskową to słabo to widzę.
    Proponuje się też przejechać nowym autobusem z Autosanu i porównać z autobusami konkurencji.
    Koszmarne wykończenie, koszmarne materiały, trzeszczy piszczy. Teraz oprócz trzymania parametrów np silnika liczy się wygląd , design a tego nie ma:-(.
    Autobusy z PRL.

    • wesoły pisze:

      errata PGZ

      • ad wesoly pisze:

        Jeszczes sie nie posral z radochy, jewropejczyku?

        ‚Design’ – trudno po polsku krytykancie! Masz miliony to je pompuj a jak nie – to wypada sie zamknac:):)

      • sanoczanin pisze:

        PGZ już wrzucł W Autosan z 60 mln i co GOWNO – utrzymywanie darmozjadów co 2 autobusy na krzyż produkują .

  8. Eska pisze:

    Lepiej gadajcie jakie są wyniki postępowania CBA.
    Powiedzcie co tam się na prawdę dzieje! Ile już osób zwolniono i kto przyszedł na ich miejsce! Napiszcie jak to synek radnej bez doświadczenia, po zawodówce stał się kierownikiem i jak się szanuje wieloletnich pracowników.
    Nie mówiąc o tym, że bardzo dużo ludzi pójdzie teraz na emeryturę i nikogo nie szukają na ich miejsce! Takiego konstruktora nie wyszkoli się w 2 miesiące!
    Pani L wraz ze związkami cicho siedzą bo mają ciepłe posadki.

    Szkoda fabryk i tyle. Łezka się w oku kręci, że tak kończy fabryka dzięki której miasto i mieszkańcy tak dużo zawdzięczają ;(

    • żal pisze:

      tak, masz Eska rację baaaaaardzo ŻAL tych wieloletnich pracowników, których teraz zwalniają przez 40 lat zajmowali ciepłe posadki i nic nie robili – chociaż nie, przepraszam robili – skończyli kilka razy fabrykę. Zwalniają ludzi, którzy zajmowali kierownicze stanowiska, dlatego, że przez ich zachowanie, kiepskie zarządzanie fabryka jest w tak opłakanym stanie. A co do kierowniczych stanowisk to wymogiem jest minimum wykształcenie średnie techniczne, więc masz kiepskie informację…

      • Eska pisze:

        Zawsze można kogoś przenieść na inne stanowisko jak się nie sprawdza i wykorzystać jego wiedzę i doświadczenie w inny sposób. A nie wypierniczyć z dnia na dzień bez okresu wypowiedzenia, 2 lata przed emeryturą i na jego miejsce wrzucić misiewicza kapusia bo mamusia jest radną z pisu. Ciekawe jak jemu pójdzie i jak zadba o dobro fabryki.
        W której firmie motoryzacyjnej (innych zresztą też) masz na kierownicze stanowisko wymaganie min. średnie, brak doświadczenia itp? Chyba w Kamerunie. Poza tym dla Ciebie zawodówka to średnie techniczne? Masz po niej zdaną maturę i tytuł technika…?

      • @żal pisze:

        Czy ostatni przetarg na 30 mln przepadł przez starego dyrektora…..? Czy nowo zatrudnionego….?

      • Eska pisze:

        Zależy jak interpretujesz dyrektora zatrudnionego do fabryki rok temu

  9. Antek pisze:

    Ja ci dam wyniki postępowania!
    Zamówię groty do strzał dla WOT!

  10. @Antek pisze:

    Lepiej zamów saperki i białe flagi!

  11. zenada pisze:

    Boze, skad to tyle kretynow na tym forum? Co wy z siebie robicie???? BYDLO!

  12. Ja pisze:

    Się cieszę ,dostałam + i pienset.

    • Andrzej pisze:

      Każdy przedsiębiorca się cieszy. Nie musisz się tak chwalić. Każdemu dzięki 500+ jest lepiej, no może nie licząc paru frustratów i zazdrośników. Ale tych też jakby coraz mniej. Przyjdzie PO i da każdemu, tak przynajmniej coś przebąkują. Jak to się mówiło: jak partia mówi, że zrobi to mówi.

  13. pracownik Autosanu pisze:

    Sprawdzcie POmatołki ile Autosanu sprzedano za waszych nieudolnych 8 latach rzadów w Sanoku i w Polsce… Macie racje z Autosanu po waszych rządach zostały tylko ochłapy i trzeba sie cieszyć że na tych resztkach hal produkcyjnym które sa jeszcze w zasobach Autosanu mozna zrobić 11 szt autobusów. Aha i powiedzcie to Broniowi Komorowskiemu z WSI któy w czasie wizyty w Sanoku, obiecywał wielką pomoc dla Autosanu a nawe palcem nie kiwnął w ta strona

  14. SeBa pisze:

    Widze że zdecydowana wiekszość wpisów pochodzi spod dwóch adresów IP… To sie nazywa być naiwnym, żeby nie napisać głupim, hajterem w PO

  15. koc pisze:

    Jak czytam te komentarze to zastanawiam sie czy wszyscy myslacy ludzie opuscili Sanok a zostały same „tepe strzały”. Za komuny wiekszosc ludzi poruszała sie komunikacja zbiorowa. Niewiele osob miało samochod. Teraz jest odwrotnie. W dodatku za komuny były w tym kraju tylko dwie fabryki ktore autobusy produkowały. Autosan i Jelcz, a o sprowadzeniu nowego czy uzywanego z zachodu mozna bylo tylko pomarzyc. teraz kazdy przewoznik jesli tylko chce moze zakupic sobie nowy autobus dowolnej marki (Mercedes, Man, Scania, Solaris, Maz, Ursus, Sor, Byd itd)

  16. siwy pisze:

    Czy nie widzicie ze dawniej większe zapotrzebowanie było na autobusy bo nie było tyle osobówek? Więc dla kogo mają te autobusy produkować? Jak nawet Arriva upadła. Dobre i te 11 zawsze coś jeszcze wrócą do świetności

  17. . pisze:

    Racja
    Sam mam kilka samochodów i nie wiem którym jezdzic

  18. @Antek pisze:

    po co ci osla lub mula – sam nim jestes:):):)

  19. @fakt pisze:

    Odnies to do siebie IMBECYLU z belkotliwymi wy-po-cinami ktore jedynie zasmiecaja forum!

    Morda w kubel – moze to zrozumiesz?

  20. do @fakt pisze:

    zamilcz forumowy debilu raz na zawsze – odetchniemy od chamstwa i glupoty ktora nas zameczasz!

  21. Pracownik pisze:

    @Eska Pierwszy raz słyszę o jakiej radnej synu piszesz?

  22. Autosan pisze:

    W Autosanie statystycznie wypada więcej dyrektorów na jednego pracownika niż w jakiejkolwiek innej firmie :D
    Teraz najlepsze :D są w Autosanie dyrektorzy którzy nie mają ani jednego pracownika podległego sobie !! HAHAHA !!!

Napisz komentarz:

Dodając komentarz akceptujesz postanowienia regulaminu.