REKLAMA
REKLAMA

SESJA RADY MIASTA: Przejęcia nieruchomości, oświetlenie na Traugutta, pomoc Powiatowi Sanockiemu

Na podstawie art. 20 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 446 z późn. zm.) zwołuję XXXIX Sesję Rady Miasta Sanoka VII kadencji, która odbędzie się w dniu 20.07.2017 r. (czwartek) o godz. 9:00 w Sali Herbowej pokój nr 64 Urzędu Miasta w Sanoku, ul. Rynek 1.

Porządek obrad:

1. Otwarcie obrad.

2. Powołanie sekretarza sesji.

3. Zapoznanie Rady z porządkiem obrad.

4. Informacja Przewodniczącego o złożonych interpelacjach.

5. Sprawozdanie Komisji z działalności między sesjami.

6. Sprawozdanie Burmistrza Miasta z działalności między sesjami.

7. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie wyrażenia zgody na realizację zadania pod nazwą „Przebudowa budynku szkoły na działce nr 1193/2” oraz zabezpieczenie w budżecie Gminy Miasta Sanoka na rok 2017 środków finansowych na jego realizację, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.

8. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie wyrażenia zgody na realizację zadania pod nazwą „Budowa oświetlenia ulicy Traugutta w Sanoku” oraz zabezpieczenie w budżecie Gminy Miasta Sanoka na rok 2017 środków finansowych na jego realizację, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.

9. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Sanockiemu, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.

10. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie emisji obligacji komunalnych oraz określenia zasad ich zbywania, nabywania i wykupu, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.

11. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta dot. zmiany uchwały budżetowej na rok 2017, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.

12. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta dot. zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Miasta Sanoka, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.

13. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie przejęcia zarządzania odcinkami dróg serwisowych obsługujących teren przyległy do obwodnicy, wykonanych w celu skomunikowania przyległych nieruchomości z drogami publicznymi i wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.

14. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie określenia zasad udzielania dotacji celowej ze środków budżetu Gminy Miasta Sanoka dla rodzinnych ogrodów działkowych, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.

15. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie sprzedaży w drodze bezprzetargowej nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasta Sanoka położonej w Sanoku przy ul. Stapińskiego jako działka nr 77/16 o pow. 0,2041 ha zabudowanej budynkami handlowo-usługowymi na rzecz użytkownika wieczystego tej nieruchomości, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.

16. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie zamiany nieruchomości oznaczonych jako działki nr 3225/4 o pow. 6,1852 ha, 3225/3 o pow. 0,0263 ha, 1883/4 o pow. 0,0066 ha, 3225/6 o pow. 4,4862 ha, 3226/2 o pow. 0,4434 ha, 3226/1 o pow. 0,1120 ha, 3226/3 o pow. 0,1102 ha, 2212/3 o pow. 0,1765 ha stanowiące własność Gminy Miasta Sanoka na nieruchomość stanowiącą własność Skarbu Państwa oznaczoną jako działka nr 1007 o pow. 0,3758 ha zabudowana budynkami aresztu śledczego, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.

17. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie uchwalenia „Aktualizacji założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Sanoka”, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.

18. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie likwidacji jednostki budżetowej Gminy Miasta Sanoka o nazwie Gimnazjum Nr 1 im. Grzegorza z Sanoka w Sanoku, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.

19. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie likwidacji jednostki budżetowej Gminy Miasta Sanoka o nazwie Gimnazjum Nr 3 w Sanoku, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.

20. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta dot. zmiany uchwały w sprawie wskazania gminnych jednostek budżetowych, które utworzą rachunki dochodów, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.

21. Interpelacje.

22. Wolne wnioski i zapytania.

23. Zamknięcie obrad sesji.

UWAGA! Opracowanie dot. Aktualizacji projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Sanoka  dostępne jest do wglądu w Biurze Rady Miasta.

Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym – pracodawca zobowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.

14

20-07-2017

Udostępnij ten artykuł znajomym:

Udostępnij


Napisz komentarz przez Facebook

lub zaloguj się aby dodać komentarz


Pokaż więcej komentarzy (0)