W aglomeracji wrocławskiej podróżują autosanami. 12 „boćków” wyfrunęło z sanockiej fabryki (ZDJĘCIA)

SANOK, WROCŁAW / PODKARPACIE. Wraz z początkiem lutego mieszkańcy aglomeracji wrocławskiej mają możliwość podróżowania nowymi Autosanami. 12 sztuk niskopodłogowych autobusów SANCITY obsługuje linię między gminą Kobierzyce, a Wrocławiem.

6 sztuk 12-metrowych i 6 sztuk 10-metrowych autobusów od 3 lutego obsługuje linie zapewniające komunikację pomiędzy gminą Kobierzyce, a Wrocławiem. Pojazdy zostały zakupione przez konsorcjum firm Bus Marco Polo i Sevibus.

ee

W autobusach zamontowane zostały silniki CUMMINS EURO 6 oraz automatyczne skrzynie biegów VOITH. Zgodnie z wymaganiami zamawiającego wyposażono je w klimatyzację, monitoring oraz system informacji pasażerskiej. Autobusy 10-metrowe pomieścić mogą 88 pasażerów, natomiast 12-metrowe 105. Wszystkie posiadają dwoje dwuskrzydłowych drzwi. Pomalowane zostały w piękne czerwono-zielono-żółte barwy, charakterystyczne dla gminy Kobierzyce.

Nowoczesne autobusy SANCITY zapewnią pasażerom wygodną i bezpieczną podróż pomiędzy Wrocławiem i Kobierzycami. Warto się w nią wybrać chociażby ze względu na zabytki i atrakcje turystyczne, którymi gmina może się pochwalić. Dodatkowo w sezonie wiosenno-letnim do Kobierzyc można udać się z rowerem i aktywnie spędzić czas na wycieczkach rowerowych. Nie będzie to problem, ponieważ część 12-metrowych i wszystkie 10-metrowe SANCITY obsługujące wspomniane linie, wyposażone zostały w haki holownicze przystosowane do zamontowania przyczepki rowerowej.

źródło: Autosan

|

Komentarzy: 26 do “W aglomeracji wrocławskiej podróżują autosanami. 12 „boćków” wyfrunęło z sanockiej fabryki (ZDJĘCIA)”

  1. HWX pisze:

    Wszystko spoko ale dobór kolorów jest tak duszący, klaustrofobiczny, przytłaczający jak stan niewiedzy ekonomicznej Polaków.
    Darowaliby sobie przenoszenie koloru herbu na cały autobus.

  2. rysio co lata wysoko jak bociek pisze:

    Solaris w 2017 roku sprzedał prawie 1400 autobusów.Autosan miał
    w pakiecie zamówień 140 autobusów.I jeszcze jedno.Dlaczego Autosan
    nie poda ile autobusów sprzedał w 2017 roku.Karmi nas się co jakiś
    czas informacjami,że to 2 boćki,że to 3 boćki,że to 10 boćków opuściło zakład.
    Proszę podać ile w sumie autobusów opuściło zakład w ubiegłym roku.
    Przecież to jest niepoważne,żeby czytelnik gdzieś zapisywał sobie i sumował
    ile to boćków wyleciało z Sanoka.

    • - rysio pisze:

      Malkontrnt z ciebie! Pilnuj się gdzie lecisz bo wnet … nosem w drzewo!

      • , pisze:

        Ma rację, to jest propaganda pseudo sukcesu, prawda jest jednak inna i smutna.

    • Ja pisze:

      rysiu tylko zanotuj sobie, „solaris”a nikt nie próbował zniszczyć i nie zabierał wszystkich zysków do swojej Zasadowskiej kieszeni nie dając nic na modernizacje. Także kierownictwo solarisa nie wykupywało hal firmy jak to mało miejsce w autosanie aby później ciągnąć od firmy kasę z dzierżawy.

    • Wesoły Romek pisze:

      Solaris nie miał takiego wspaniałego właściciela – jakim był towarzysz Zasada.

  3. Anonim pisze:

    Rysio, solaris zatrudnia 3tys pracownikow , Autosan niewiele ponad 300

  4. NoBo pisze:

    sliczne,wreszcie zaczeli sprzedawac tylko za jaka cene,chyba niedokladaja do tych autobusow???

  5. Brawo Autosan pisze:

    a mial upasc przez tyle lat zz POpaprancow upadal i nikt mu nie pomógł. Gdzie byliscie PO?

  6. Anonim pisze:

    Czy to jest reklama czy może ukryta wiadomość o kondycji zakładu?
    Bez wyników finansowych nie można mówić o sukcesie.
    Uzasadnione jest twierdzenie, że zakład działa na pieniądzach podatników.

  7. do Anonim pisze:

    Ponad 180 lat ten zaklad zatrudnial zywil cale rodziny i pokolenia placil podatki wiec teraz jak trzeba mu bylo pomoc to dla ciebie problem jest ??? Mial upasc a zyje i wstaje z kolan to przeciez jest najwazniejsze : )

  8. pisze pisze:

    Życzę Autosanowi jak najlepiej,ale dzisiaj mamy w Polsce/chyba/
    wolny rynek.To nie jest komuna,że słabe zakłady były dofinansowywane
    przez państwo.Tutaj nie ma sentymentów,bo zakład który nie
    daje sobie rady na rynku,prędzej czy póżniej upadnie.Dlatego
    Anonim ma rację,że podatnik ma prawo znać kondycje finansową
    zakładu.A takie myślenie,że przez 180 lat Autosan żywił całe rodziny i
    płacił podatki,a teraz w podzięce za to inne rodziny maja płacić
    na jego utrzymanie,prowadzi na manowce.

  9. Wujek Tosiek do Anonim pisze:

    Zgadza sie tylko historia ,ale obecne czasy wymagają KONIECZNIE zdrowego zarządzania firma,bo na poziomie kierownictwa , pomijam Prezesa – który jest regularnie robiony w bambuko,bez wzgledu jaki by nie nastał , przez klike autosańską OD ZAWSZE , licza sie tylko stare układy i kliki które drenują zaklad. Czy któryś ,,prywaciarz” bez wzgledu gdzie by to nie było pozwolił by sobie na utrzymywanie 50% załogi nierobów umysłowych?????? Pracuje juz w Autosanie kilkadziesiat lat… Tutaj trzeba z większości np z pseudo ,,majstrów”-nierobów pościągać fartuchy, dać pilnik do ręki, szlifierkę.Wykształcenia brak,wiedza marna,,ale wujek mnie ustawił i to sie liczy.. Tak NIE MOŻE BYĆ!!! Niech sie nie czuja że są przyspawani do stanowiska do emerytury, bo mamy nadzieję że Prezes zrobi z nimi porządek, zresztą obiecał załodze na zebraniu ze majstrowie bedą pracowac !!!CZEKAMY NA TE OBIETNICE Z UTĘSKNIENIEM PANIE PREZESIE!!!

  10. :) pisze:

    I tu można zacytować powiedzenie aktualne za komuny – nie matura lecz chęć szczera zrobią z ciebie oficera :D

  11. He pisze:

    Ci co tu piszą i jada po fabryce nie macie pojęcia o niczym! NICZYM! Kolorów nie wybiera fabryka tylko klient! Wystarczy śledzić branżowe media i tam wszystkie jest napisane w liczbach i nie tylko. Ale jak dla was jednak źródłem informacji jest ten poLtal to się nie dziwię! Połowa to rabarbarownia i tyle w temacie
    Jak nie macie nic ciekawego do powiedzenia to lepiej milczcie bo kompromituje cię siebie i niszczyciel dobre imię fabryki która powolutku odbudowuje swój potencjał!!!
    A jak jesteście zakochani w Solaris to ważne jest też wiedzą. Solaris to nie żadna polską fabryka. Jest tylko w Polsce. Ale skąd macie to wiedzieć? Po 2. AUTOSAN różni się tyle od solarisa że ma inną bryłę a układy,silnik i inne dodatki są praktycznie te same. Takie są standardy! Ałe skąd macie to wiedzieć,jak 90% jest ograniczona do tego poLtalu!!!

    • mówię jak jest pisze:

      @He.Ty to za to jesteś „obcykany” w temacie,szkoda tylko,
      że zamiast podać jakieś konkrety,to skoncentrowałeś się
      na obrażaniu,fachowcu z branży.Przeczytałem wszystkie te
      komentarze i nie widzę w nich nic co by niszczyło dobre
      imię fabryki.A to,że podatnik chce się dowiedzieć czegoś
      więcej o zakładzie niż tylko tyle,że zostało sprzedane kilka
      autobusów,to dobrze o nim świadczy.Wszyscy nie muszą
      się znać na silnikach i bryle autobusów i nikt w tych komentarzach
      tego nie podnosił.

      • STAŃCIE do WYBORÓW pisze:

        @mówię jak jes – proszę sobie poczytać w internecie fachowe źródła, nie serwis który nie jest wiarygodnym źródłem informacji. @He ma rację! Akurat te autobusy już od kilku tygodni jeżdżą po drogach Dolnego Śląska, a informacja nie dość, że jest na zasadzie kopiuj-wklej to jest nieco spóźniona. A fabryka nie ma obowiązku się tłumaczyć. Jeżeli jest Pan/Pani taka zainteresowana proszę wystosować pismo do PGZ w sprawie finansów Autosanu i problem z głowy.
        A pisząc o `kilku autobusach` widać jaką Pani/Pan ma wiedzę, która jest OGÓLNODOSTĘPNA! Włącznie z kwotami jednostkowymi za poszczególne pojazdy. Jaka fabryka się tłumaczy z tego ile zarabiają na pojazdach? Podawane są sprawozdania roczne. Ale jak macie to wiedzieć, jak jedynym i wyłącznym źródłem informacji jest tenże portal, który już dawno stał się wiarygodny a za cenną informację uważają kolizje czy złe parkowanie!

  12. A dlaczego pisze:

    lemingi nie zadawały pytań gdy Autosan przez 25 lat był w stanie agonii? Bo to była słuszna agonia?
    PS. Prosimy o komentarz na rynku znanej Pani z PE.

  13. Maniek pisze:

    Widziałem na żywo we Wrocławiu i prezentuje się ekstra ! :)

  14. Kris pisze:

    Brawo Autosan

Napisz komentarz:

Dodając komentarz akceptujesz postanowienia regulaminu.