W handlu, usługach, gastronomii i hotelarstwie nastała era potykaczy. Nie ma w tym nic dziwnego, bo ten prosty wynalazek w dziedzinie reklamy okazuje się bezkonkurencyjny.
Co Ci da potykacz?
Lista zalet potykaczy jest bardzo długa. Przede wszystkim potykacz można ustawiać wszędzie i w każdej chwili go przestawić. Pomysłowość właścicieli potykaczy jest nieskończona. Nasi klienci udowodnili już, że potykacz można postawić nawet na schodach – mówi właściciel sklepu internetowego z potykaczami WALBA – Waldemar Bałaban.
W ostatnich latach bardzo popularne stały się drewniane potykacze kredowe. Są one chętnie kupowane ze względu na to, że informację na nich zmienia się dziecinnie prosto. Wystarczy mieć kredę czy dające więcej możliwości markery kredowe, aby poinformować o aktualnej ofercie, promocji czy po prostu zwrócić uwagę przechodniów. Z powodu rosnącej konkurencji i słabnących efektów tradycyjnej reklamy, coraz częściej pojawiają się na potykaczach teksty i rysunki bardzo zabawne czy intrygujące. Pomysłowość ich autorów jest dodatkowo nagradzana, bo zdjęcia takich potykaczy pojawiają się w mediach i portalach społecznościowych.
Jak wyróżnić swój potykacz?
Kupując potykacz nie musisz liczyć tylko na swoją pomysłowość aby się wyróżnić – tłumaczy Bałaban. Codziennie rozmawiamy z naszymi klientami. To Oni mówią nam o swoich problemach, potrzebach i pomysłach. Dzięki temu mamy w swojej ofercie wiele modeli potykaczy niestandardowych, m.in. w kształcie sztućców, butelki wina, lodów gałkowych i włoskich, kufla piwa czy drabiny.
Przykłady różnokształtnych potykaczy kredowych WALBA
Wychodząc naprzeciw potrzebom właścicieli restauracji, hoteli, sklepów i punktów usługowych oferujemy potykacze wodoodporne, lakierowane, różnokolorowe czy niewywracalne. Nowością sezonu 2017 są potykacze dwufunkcyjne. Dwustronny potykacz dwufunkcyjny to tablice kredowe obudowane w drewniane ramy. Po tablicach można pisać kredą lub markerem kredowym. Ramy potykacza mają dodatkowo wbudowane aluminiowe ramy zatrzaskowe (OWZ otwórz-włóż-zamknij) z wkładanymi foliami antyrefleksyjnymi do prezentacji plakatów.
Potykacz dwufunkcyjny WALBA
Doskonałym elementem podkreślającym wyjątkowość i estetykę potykacza jest grawer logo, nazwy firmy czy reklamy. Potykacz z grawerem w znaczący sposób pomaga budować markę firmy. Nasi klienci mają do wyboru bardzo dużo modeli potykaczy, na których wykonujemy usługę grawerowania. Są wśród nich również potykacze w rozmiarze XL, czy wcześniej wspomniane wodoodporne, lakierowane i niewywracalne. Każdy klient otrzymuje wcześniej wizualizację do akceptacji – mówi właściciel firmy WALBA. Wygrawerowanie potykacza z pewnością się opłaca, zwłaszcza kiedy dzięki pomysłowości autora tekstu, czy rysunku jego zdjęcie trafi na facebooka :-)
Zdjęcia: archiwum firmowe WALBA oraz, Glass Studio Habrat (Krosno), Karowa 20 (Warszawa), One More Bike (Poznań).
autor: Waldemar Bałaban
PHU WALBA
tel. +48 600 354 623
www.walba.eu
Artykuł sponsorowany