Zakład Ubezpieczeń Społecznych przypomina o obowiązku aktualizacji danych adresowych!
W związku z dokonywanymi zmianami nazw ulic (np. w myśl ustawy o zakazie propagowania komunizmu i innych ustrojów totalitarnych), Zakład Ubezpieczeń Społecznych przypomina o obowiązku aktualizacji adresu zamieszkania lub adresu do korespondencji przez osoby pobierające świadczenia emerytalno-rentowe, których taka zmiana dotyczy.
Z uwagi na zbliżającą się wysyłkę informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT), jak też decyzji o waloryzacji świadczenia, zakład prosi o nie odkładanie tego obowiązku i dokonanie zmian w najbliższym możliwym terminie, co zagwarantuje, że wszystkie ww. dokumenty dotrą do Państwa bez zbędnej zwłoki.
Aktualizację danych dokonać można poprzez Platformę Usług Elektronicznych, pisemnie lub placówce ZUS-u.
Źródło: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
19-12-2017
Udostępnij ten artykuł znajomym:
Udostępnij
Napisz komentarz przez Facebook
Tagi: aktualizacja danych osobowych, brzozow24.pl, esanok, esanok.pl, Jasło24.pl, lesko24.pl, p24.pl, Platforma Usług Elektronicznych, świadczenia emerytalno-rentowe, tvPodkarpacie.pl, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, zmiana adresu, zmiana nazw ulic, ZUS
lub zaloguj się aby dodać komentarz
Zaloguj się aby dodać komentarz