SANOK. 29 kwietnia 2019r. o godz. 16.30 w Sali Herbowej Urzędu Miasta Sanoka odbędzie się VII Sesja RADY POWIATU SANOCKIEGO z następującym porządkiem obrad
1. Otwarcie obrad sesji.
2. Powołanie sekretarza.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z VI sesji Rady Powiatu Sanockiego.
5. Sprawozdanie przewodniczących komisji z pracy komisji między sesjami.
6. Sprawozdanie Starosty z prac zarządu między sesjami i wykonania uchwał Rady Powiatu.
7. Sprawozdanie Starosty Sanockiego z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Powiatu Sanockiego za rok 2018.
8. Sprawozdanie z realizacji w 2018 roku programu współpracy Powiatu Sanockiego z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
9. Podjęcie uchwały w sprawie dostosowania nazwy Szkoły Policealnej dla Dorosłych Nr 2 w Sanoku wchodzącej w skład Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Sanoku.
10. Podjęcie uchwały w sprawie włączenia Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Sanoku do Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sanoku wchodzącego w skład Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Sanoku.
11. Podjęcie uchwały w sprawie przyznawania stypendiów dla uzdolnionych uczniów szkół Powiatu Sanockiego.
12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Sanockiego na 2019 rok (kwota 5.000 zł).
13. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Sanockiego na 2019 rok (kwota 200.000 zł).
14. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Sanockiego na 2019 rok (kwota 29.000 zł).
15. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Sanockiego na 2019 rok (kwota 100.000 zł).
16. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania Wojewódzkiemu Sądowi Administracyjnemu w Rzeszowie wraz z aktami skargi Prokuratora Prokuratury Rejonowej na uchwałę Nr XLVI/347/2017 Rady Powiatu Sanockiego z dnia 9 listopada 2017r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie pojazdu z drogi i jego parkowanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów powstałych w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu i upoważnienie do wniesienia odpowiedzi na skargę.
17. Interpelacje i zapytania radnych.
18. Wnioski i oświadczenia.
19. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodniczący Rady
Robert Pieszczoch
lub zaloguj się aby dodać komentarz
Zaloguj się aby dodać komentarz