REKLAMA
PGE
REKLAMA

SANOK: Ogłoszono konkurs na stanowisko sekretarza miasta

SANOK / PODKARPACIE. Sanocki magistrat ogłosił konkurs tym razem na stanowisko sekretarza miasta. Poznaliśmy kwalifikacje, jakie musi posiadać przyszły sekretarz.

zdjęcie poglądowe / pixabay.com

W Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Sanoku pojawiło się ogłoszenie w sprawie konkursu na na stanowisko sekretarza miasta. W treści czytamy między innymi o wymaganiach, jakie powinien spełnić kandydat na to stanowisko. Musi posiadać wyższe wykształcenie II stopnia, przynajmniej 4-letni staż pracy na stanowiskach kierowniczych, znać regulacje prawne z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej i prawa pracy. Do wymagań dodatkowych należy m.in. umiejętności organizacji pracy, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność czy odporność na stres.

Przypomnijmy, że aktualnie funkcję sekretarza miasta od roku pełni Waldemar Och. Pełni ją od blisko 20 lat (jesień 1999 rok). Przez trzy lata pomagał Zbigniewowi Daszykowi (burmistrz Sanoka w latach 1998 – 2002), następnie Wojciechowi Blecharczykowi (burmistrz w latach 2002 – 2014) oraz Tadeuszowi Pióro (burmistrz w latach 2014 – 2018).

źródło: red. / BIP UM Sanok

09-01-2019

Udostępnij ten artykuł znajomym:






Dodaj komentarz

Zaloguj się a:

  • Twój komentarz zostanie wyróżniony,
  • otrzymasz punkty, które będziesz mógł wymienić na nagrody,
  • czytelnicy będa mogli oceniać Twoją wypowiedź (łapki),
lub dodaj zwykły komentarz, który zostanie wyświetlany na końcu strony, bez możliwosci głosowania oraz pisania odpowiedzi.
Dodając komentarz akceptujesz postanowienia regulaminu.