REKLAMA
REKLAMA

Klienci Banku Nowego mają problemy. Bank odpowiada

SANOK / PODKARPACIE. Wielu klientów Banku Nowego nie może się zalogować do swojego konta. Bankomaty zostały zablokowane. To rzeczywistość z jaką musi mierzyć się wielu posiadaczy kont bankowych we wspomnianej placówce. Co jest tego przyczyną?

– Trwają prace związane z migracją systemów informatycznych. Zapewniamy, że środki wszystkich Klientów na ich rachunkach w Banku Nowym S.A. są absolutnie bezpieczne – czytamy w odpowiedzi Zespołu Banku Nowego S. A.

– Przepraszamy za wszystkie utrudnienia towarzyszące wykonywanym pracom migracyjnym. Mogą występować przejściowo problemy w dostępnie do niektórych rachunków lub niektórych produktów przez bankowość elektroniczną. Obsługa Klientów w naszych placówkach jest realizowana w pełnym zakresie i przebiega prawidłowo – czytamy dalej.

Bezpłatnej wypłaty gotówki można dokonać w następujących bankomatach:

  • Besko – Bank Polskiej Spółdzielczości, ul. Bieszczadzka 5
  • Brzozów – Bank Pekao, ul. Bielawskiego 5
  • Brzozów – PKO Bank Polski Powszechny Zakład Ubezpieczeń, ul. Mickiewicza 25
  • Cisna – PKO Bank Polski Urząd Gminy, Cisna 27
  • Dębica – Bank Spółdzielczy Rzemiosła, ul. Rzeszowska 14
  • Dębica – Bank Pekao Pawilon Handlowy „Społem”, ul. Krakowska 1
  • Dydnia – Bank Polskiej Spółdzielczości Urząd Gminy, Dydnia 224
  • Krosno – Planet Cash Supermarket „Biedronka”, ul. Naftowa 6
  • Krosno – PKO Bank Polski, ul. Bursaki 29
  • Lesko – PKO Bank Polski, ul. Ossolińskich 1
  • Lesko – Planet Cash BNP Paribas Bank Polska, ul. Rynek 10
  • Rzeszów – Bank Pekao Centrum Handlowe, ul. Podwisłocze 30
  • Rzeszów – PKO Bank Polski Pasaż Handlowy, al. Kopisto 8a
  • Sanok – PKO Bank Polski, ul. Kościuszki 25
  • Sanok – Euronet Polska Supermarket „Stokrotka”, ul. Gieli 4
  • Zagórz – Bank Pekao Supermarket „Biedronka”, ul. Piłsudskiego 26
  • Zagórz – PKO Bank Polski Sklep „Groszek”, ul. Piłsudskiego 19

W związku z modernizacją systemu bankowego, do bankowości elektronicznej nowyBank24 należy logować się z wykorzystaniem dotychczasowego loginu i hasła (PBSbank24).

– W razie problemów z logowaniem prosimy skorzystać z formularza kontaktowego kliknij, a na podstawie otrzymanych informacji pracownicy naszego Banku skontaktują się z Państwem w celu udzielenia pomocy.

Jak długo będą prowadzone wspomniane prace? Tutaj nie otrzymaliśmy precyzyjnej odpowiedzi.

– Na bieżąco publikujemy komunikaty o zaawansowaniu prowadzonych prac. Jeszcze raz przepraszamy za występujące utrudnienia.

Grafika poglądowa.

07-07-2022

Udostępnij ten artykuł znajomym:

Udostępnij


Napisz komentarz przez Facebook

lub zaloguj się aby dodać komentarz


Pokaż więcej komentarzy (0)