Klienci Banku Nowego mają problemy. Bank odpowiada
SANOK / PODKARPACIE. Wielu klientów Banku Nowego nie może się zalogować do swojego konta. Bankomaty zostały zablokowane. To rzeczywistość z jaką musi mierzyć się wielu posiadaczy kont bankowych we wspomnianej placówce. Co jest tego przyczyną?
– Trwają prace związane z migracją systemów informatycznych. Zapewniamy, że środki wszystkich Klientów na ich rachunkach w Banku Nowym S.A. są absolutnie bezpieczne – czytamy w odpowiedzi Zespołu Banku Nowego S. A.
– Przepraszamy za wszystkie utrudnienia towarzyszące wykonywanym pracom migracyjnym. Mogą występować przejściowo problemy w dostępnie do niektórych rachunków lub niektórych produktów przez bankowość elektroniczną. Obsługa Klientów w naszych placówkach jest realizowana w pełnym zakresie i przebiega prawidłowo – czytamy dalej.
Bezpłatnej wypłaty gotówki można dokonać w następujących bankomatach:
- Besko – Bank Polskiej Spółdzielczości, ul. Bieszczadzka 5
- Brzozów – Bank Pekao, ul. Bielawskiego 5
- Brzozów – PKO Bank Polski Powszechny Zakład Ubezpieczeń, ul. Mickiewicza 25
- Cisna – PKO Bank Polski Urząd Gminy, Cisna 27
- Dębica – Bank Spółdzielczy Rzemiosła, ul. Rzeszowska 14
- Dębica – Bank Pekao Pawilon Handlowy „Społem”, ul. Krakowska 1
- Dydnia – Bank Polskiej Spółdzielczości Urząd Gminy, Dydnia 224
- Krosno – Planet Cash Supermarket „Biedronka”, ul. Naftowa 6
- Krosno – PKO Bank Polski, ul. Bursaki 29
- Lesko – PKO Bank Polski, ul. Ossolińskich 1
- Lesko – Planet Cash BNP Paribas Bank Polska, ul. Rynek 10
- Rzeszów – Bank Pekao Centrum Handlowe, ul. Podwisłocze 30
- Rzeszów – PKO Bank Polski Pasaż Handlowy, al. Kopisto 8a
- Sanok – PKO Bank Polski, ul. Kościuszki 25
- Sanok – Euronet Polska Supermarket „Stokrotka”, ul. Gieli 4
- Zagórz – Bank Pekao Supermarket „Biedronka”, ul. Piłsudskiego 26
- Zagórz – PKO Bank Polski Sklep „Groszek”, ul. Piłsudskiego 19
W związku z modernizacją systemu bankowego, do bankowości elektronicznej nowyBank24 należy logować się z wykorzystaniem dotychczasowego loginu i hasła (PBSbank24).
– W razie problemów z logowaniem prosimy skorzystać z formularza kontaktowego – kliknij, a na podstawie otrzymanych informacji pracownicy naszego Banku skontaktują się z Państwem w celu udzielenia pomocy.
Jak długo będą prowadzone wspomniane prace? Tutaj nie otrzymaliśmy precyzyjnej odpowiedzi.
– Na bieżąco publikujemy komunikaty o zaawansowaniu prowadzonych prac. Jeszcze raz przepraszamy za występujące utrudnienia.
Grafika poglądowa.
07-07-2022
Udostępnij ten artykuł znajomym:
Udostępnij
Napisz komentarz przez Facebook
lub zaloguj się aby dodać komentarz
Zaloguj się aby dodać komentarz