Do 10 płacimy za śmieci
SANOK / PODKARPACIE. Przypominamy, że 1 lipca tak w Sanoku, jak i w całej Polsce zaczęły obowiązywać nowe zasady gospodarki odpadami komunalnymi. W Sanoku to Gmina Miasta Sanoka zajmuje się odbiorem odpadów od sanoczan. Mieszkańcy są zobowiązani uiszczać do 10 dnia każdego miesiąca
opłatę za odbiór i wywóz odpadów komunalnych. Wysokość tej opłaty wyliczyli sami w składanych do Urzędu Miasta deklaracjach.
Należność za gospodarowanie odpadami od 1 lipca można zapłacić w kasie Urzędu Miasta Sanoka, Rynek 1 lub przelewem na konto Urzędu Miasta: Konto w PBS o/ Sanok nr 81 8642 1184 2018 0060 4703 0047
Na blankiecie przelewu należy wpisać:
Gmina Miasta Sanoka
Rynek 1
38-500 Sanok
tytułem: „Opłata za odpady komunalne”.
Przypominamy również zasady segregacji odpadów, zawarte w dołączonej ulotce, którą w wersji papierowej można otrzymać w Wydziale Gospodarki, Ochrony Środowiska i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta Sanoka oraz w Zespole ds. Gospodarki Odpadami Komunalnymi Urzędu Miasta Sanoka, mieszczącym się w obiektach SPGK, bud. G.
![segregacja](https://esanok.pl/wp-content/uploads/segregacja.jpg)
![segregacja1](https://esanok.pl/wp-content/uploads/segregacja1.jpg)
![segregacja2](https://esanok.pl/wp-content/uploads/segregacja2.jpg)
![segregcja3](https://esanok.pl/wp-content/uploads/segregcja3.jpg)
![segregacja4](https://esanok.pl/wp-content/uploads/segregacja4.jpg)
![segregacja5](https://esanok.pl/wp-content/uploads/segregacja5.jpg)
UM Sanok
12-07-2013
Udostępnij ten artykuł znajomym:
Udostępnij
Napisz komentarz przez Facebook
lub zaloguj się aby dodać komentarz
Zaloguj się aby dodać komentarz