Bieszczadzka odsłona kampanii Pozory mylą – dowód nie!

USTRZYKI DOLNE. Przez dwa dni policjanci odwiedzali lokale, punkty gastronomiczne i sklepy w których podawany jest alkohol. Celem wizyty było przypomnienie sprzedawcom, żeby nie podawali alkoholu nieletnim, chociaż ich wygląd może wskazywać, że takimi już nie są.

To już trzecia edycja kampanii Pozory mylą – dowód nie. Głównym jej celem jest edukacja sprzedawców napojów alkoholowych poprzez zwracanie uwagi, że dorosły wygląd klienta nie oznacz jego pełnoletniości. Istotnym przekazem kampanii jest ponadto fakt, że dowody osobiste są również wydawane osobom, które nie ukończyły 18 lat. Stąd przy zakupie alkoholu przez młodego człowieka ważne jest, aby sprzedawcy zwracali uwagę na umieszczoną w dokumencie tożsamości jego datę urodzenia.
Kampania ma również zwrócić uwagę na istotne znaczenie jakie ma w przeciwdziałaniu sprzedaży alkoholu niepełnoletnim właściwa postawa i reakcja dorosłych świadków takich zdarzeń. Akcja przypominania i edukowania sprzedawców potrwa do końca września.
Sprzedawcy otrzymali od policjantów ulotki, naklejki i plakaty reklamujące kampanię.
KPP Ustrzyki Dolne
|
Ergo Hestia

Napisz komentarz:

Jeśli chcesz, aby przy Twoim komentarzu pojawił się avatar, zarejestruj swój adres e-mail w gravatar.com.
"UWAGA! Komentarze niezgodne z regulaminem serwisu nie będą publikowane. Zachęcamy do kulturalnego wyrażania opinii na temat artykułów oraz unikania personalnych ataków słownych."