REKLAMA
REKLAMA

Bieszczadzka odsłona kampanii Pozory mylą – dowód nie!

USTRZYKI DOLNE. Przez dwa dni policjanci odwiedzali lokale, punkty gastronomiczne i sklepy w których podawany jest alkohol. Celem wizyty było przypomnienie sprzedawcom, żeby nie podawali alkoholu nieletnim, chociaż ich wygląd może wskazywać, że takimi już nie są.

To już trzecia edycja kampanii Pozory mylą – dowód nie. Głównym jej celem jest edukacja sprzedawców napojów alkoholowych poprzez zwracanie uwagi, że dorosły wygląd klienta nie oznacz jego pełnoletniości. Istotnym przekazem kampanii jest ponadto fakt, że dowody osobiste są również wydawane osobom, które nie ukończyły 18 lat. Stąd przy zakupie alkoholu przez młodego człowieka ważne jest, aby sprzedawcy zwracali uwagę na umieszczoną w dokumencie tożsamości jego datę urodzenia.
Kampania ma również zwrócić uwagę na istotne znaczenie jakie ma w przeciwdziałaniu sprzedaży alkoholu niepełnoletnim właściwa postawa i reakcja dorosłych świadków takich zdarzeń. Akcja przypominania i edukowania sprzedawców potrwa do końca września.
Sprzedawcy otrzymali od policjantów ulotki, naklejki i plakaty reklamujące kampanię.
KPP Ustrzyki Dolne
08-08-2011

Udostępnij ten artykuł znajomym:

Udostępnij


Napisz komentarz przez Facebook

lub zaloguj się aby dodać komentarz


Pokaż więcej komentarzy (0)