Rusza kampania społeczna „Piłeś? Nie jedź!”

PODKARPACIE. Wczoraj (12 bm.) rozpoczęła się kolejna edycja kampanii społecznej „Piłeś? Nie jedź!”. Jej celem jest informowanie o niebezpieczeństwach związanych z prowadzeniem pojazdów pod wpływem alkoholu. Akcji towarzyszą nowe spoty i ulotki.

W 2010 r. podkarpaccy policjanci ujawnili 8 160 przypadków kierowania pojazdami w stanie nietrzeźwości oraz w stanie po użyciu alkoholu. To o 6 % więcej niż rok wcześniej. Policjanci cyklicznie prowadzą działania, których celem jest eliminowanie z ruchu nietrzeźwych kierujących – to m.in. „Trzeźwy Poranek” i „Alkohol i narkotyki”. I choć wzmożone kontrole drogowe oraz prewencyjne działania edukacyjne przekładają się na widoczne zmniejszenie liczby wypadków spowodowanych przez pijanych kierowców, to każda inicjatywa wpływająca na bezpieczeństwo jest ciągle tak samo potrzebna i cenna.

Organizatorzy przygotowali kilkadziesiąt tysięcy ulotek, które będą wręczane kierowcom podczas kontroli drogowych. Spoty wyprodukowane na użytek kampanii pojawią się w ogólnokrajowej telewizji, kilkudziesięciu kinach w całej Polsce, ekranach LED na 37 uczelniach wyższych, w kilkuset autobusach komunikacji miejskiej i na ulicach kilku miast.

Więcej informacji na temat kampanii społecznej „Piłeś? Nie jedź!”, a także spot i prezentację dotyczącą działań można znaleźć na stronie Komendy Głównej Policji.

KWP

|
Ergo Hestia

Napisz komentarz:

Jeśli chcesz, aby przy Twoim komentarzu pojawił się avatar, zarejestruj swój adres e-mail w gravatar.com.
"UWAGA! Komentarze niezgodne z regulaminem serwisu nie będą publikowane. Zachęcamy do kulturalnego wyrażania opinii na temat artykułów oraz unikania personalnych ataków słownych."