REKLAMA
STALNEY PSP
REKLAMA

SESJA RADY MIASTA: Przejęcia nieruchomości, oświetlenie na Traugutta, pomoc Powiatowi Sanockiemu

Na podstawie art. 20 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 446 z późn. zm.) zwołuję XXXIX Sesję Rady Miasta Sanoka VII kadencji, która odbędzie się w dniu 20.07.2017 r. (czwartek) o godz. 9:00 w Sali Herbowej pokój nr 64 Urzędu Miasta w Sanoku, ul. Rynek 1.

Porządek obrad:

1. Otwarcie obrad.

2. Powołanie sekretarza sesji.

3. Zapoznanie Rady z porządkiem obrad.

4. Informacja Przewodniczącego o złożonych interpelacjach.

5. Sprawozdanie Komisji z działalności między sesjami.

6. Sprawozdanie Burmistrza Miasta z działalności między sesjami.

7. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie wyrażenia zgody na realizację zadania pod nazwą „Przebudowa budynku szkoły na działce nr 1193/2” oraz zabezpieczenie w budżecie Gminy Miasta Sanoka na rok 2017 środków finansowych na jego realizację, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.

8. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie wyrażenia zgody na realizację zadania pod nazwą „Budowa oświetlenia ulicy Traugutta w Sanoku” oraz zabezpieczenie w budżecie Gminy Miasta Sanoka na rok 2017 środków finansowych na jego realizację, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.

9. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Sanockiemu, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.

10. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie emisji obligacji komunalnych oraz określenia zasad ich zbywania, nabywania i wykupu, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.

11. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta dot. zmiany uchwały budżetowej na rok 2017, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.

12. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta dot. zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Miasta Sanoka, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.

13. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie przejęcia zarządzania odcinkami dróg serwisowych obsługujących teren przyległy do obwodnicy, wykonanych w celu skomunikowania przyległych nieruchomości z drogami publicznymi i wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.

14. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie określenia zasad udzielania dotacji celowej ze środków budżetu Gminy Miasta Sanoka dla rodzinnych ogrodów działkowych, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.

15. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie sprzedaży w drodze bezprzetargowej nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasta Sanoka położonej w Sanoku przy ul. Stapińskiego jako działka nr 77/16 o pow. 0,2041 ha zabudowanej budynkami handlowo-usługowymi na rzecz użytkownika wieczystego tej nieruchomości, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.

16. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie zamiany nieruchomości oznaczonych jako działki nr 3225/4 o pow. 6,1852 ha, 3225/3 o pow. 0,0263 ha, 1883/4 o pow. 0,0066 ha, 3225/6 o pow. 4,4862 ha, 3226/2 o pow. 0,4434 ha, 3226/1 o pow. 0,1120 ha, 3226/3 o pow. 0,1102 ha, 2212/3 o pow. 0,1765 ha stanowiące własność Gminy Miasta Sanoka na nieruchomość stanowiącą własność Skarbu Państwa oznaczoną jako działka nr 1007 o pow. 0,3758 ha zabudowana budynkami aresztu śledczego, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.

17. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie uchwalenia „Aktualizacji założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Sanoka”, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.

18. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie likwidacji jednostki budżetowej Gminy Miasta Sanoka o nazwie Gimnazjum Nr 1 im. Grzegorza z Sanoka w Sanoku, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.

19. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie likwidacji jednostki budżetowej Gminy Miasta Sanoka o nazwie Gimnazjum Nr 3 w Sanoku, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.

20. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta dot. zmiany uchwały w sprawie wskazania gminnych jednostek budżetowych, które utworzą rachunki dochodów, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.

21. Interpelacje.

22. Wolne wnioski i zapytania.

23. Zamknięcie obrad sesji.

UWAGA! Opracowanie dot. Aktualizacji projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Sanoka  dostępne jest do wglądu w Biurze Rady Miasta.

Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym – pracodawca zobowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.

14

20-07-2017

Udostępnij ten artykuł znajomym:



Dodaj komentarz

Zaloguj się a:

  • Twój komentarz zostanie wyróżniony,
  • otrzymasz punkty, które będziesz mógł wymienić na nagrody,
  • czytelnicy będa mogli oceniać Twoją wypowiedź (łapki),
lub dodaj zwykły komentarz, który zostanie wyświetlany na końcu strony, bez możliwosci głosowania oraz pisania odpowiedzi.
Dodając komentarz akceptujesz postanowienia regulaminu.

Pokaż więcej komentarzy (0)