Znowu można korzystać z aplikacji mobilnej, kupując bilety MKS
SANOK / PODKARPACIE. Czytelnicy interweniowali w sprawie niedziałającej aplikacji mobilnej, w której można było kupić bilety MKS. Jak informuje Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Sanoku uruchomiono już nową aplikację. Wszystko powinno działać bez zarzutu.
– Bilety komunikacji miejskiej w Sanoku są już dostępne w aplikacji SkyCash. Wystarczy ją pobrać, założyć konto i można podróżować bez posiadania drobnych w kieszeni. Zakup biletu trwa kilka sekund. Należy wybrać z listy miast Sanok, wskazać właściwą zniżkę i bilet, a następnie użyć ulubionej metody płatności – wyjaśnia SPGK.
Jeszcze niespełna 2 tygodnie temu pisaliśmy o kłopotach z poprzednią aplikacja, jakie zgłaszali nam Internauci:
W SkyCash dostępne są normalne i ulgowe (samorządowe i ustawowe) bilety MKS w Sanoku:
• Jednorazowy – strefa „0”
• Jednorazowy – 30-minutowy, strefa „0”
• Jednorazowy – całodzienny, strefa „0”
• Jednorazowy – strefa „0+1”
• Jednorazowy – strefa „1”
Za bilet autobusowy w Sanoku w SkyCash można zapłacić za pomocą karty lub Rachunku SkyCash. Rachunek jest indywidualną portmonetką, którą można doładować za pomocą zwykłego przelewu, przelewu błyskawicznego lub karty płatniczej.
– Do korzystania z tej formy płatności konieczna jest weryfikacja konta użytkownika. Płatność kartą dodaną do aplikacji nie wymaga weryfikacji. SkyCash nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za bilet – kosztuje on dokładnie tyle samo, co w kiosku – uzupełnia SPGK.
Warto dodać, że z aplikacji SkyCash korzysta już ponad 2 000 000 użytkowników, którzy mają dostęp do biletów kolejowych i komunikacji miejskiej, a także mogą płacić za parkowanie w ponad 60 miastach.
źródło: SPGK Sanok
01-03-2019
Udostępnij ten artykuł znajomym:
Udostępnij
Napisz komentarz przez Facebook
lub zaloguj się aby dodać komentarz
Zaloguj się aby dodać komentarz