REKLAMA
REKLAMA

Sanocki szpital wzbogaci się o kącik dla dzieci!

Głosy sanoczan zadecydowały! Od 6 grudnia można było oddawać głosy w akcji jednego z największych producentów z branży mleczarskiej.

25 szpitali, pogrupowanych na 5 regionów rywalizowało o nagrodę, jaką jest stworzenie specjalnego kącika dla dzieci. Sanocki szpital uplasował się na 1. miejscu w regionie wschodnim, zdobywając prawie 10 tysięcy głosów! Dzięki zaangażowaniu sanoczan powstanie kącik dla Poradni Neurologicznej dla Dzieci.

W każdym Kąciku Serenadowym na najmłodszych czeka wyjątkowa, duża interaktywna zabawka, zaprojektowana w konsultacji z pedagogami oraz psychologami dziecięcymi. Zawiera cztery gry edukacyjne, które znakomicie rozwijają koordynację ruchową i koncentrację dzieci oraz pobudzają ich wyobraźnię. Dodatkowo każdy kącik wyposażony jest w dziecięce mebelki w ciepłej żółtej barwie nawiązującej do kolorów marki Serenada. Wszystko to po to, aby dzieci z przyjemnością przebywały w tym miejscu, bawiąc się i ucząc jednocześnie – informuje na swojej stronie organizator akcji.

info: SP ZOZ w Sanoku

 

 

20-12-2024

Udostępnij ten artykuł znajomym:

Udostępnij

Napisz komentarz przez Facebook

lub zaloguj się aby dodać komentarz


Komentarze wyróżnione:
(zarejestrowanych czytelników)

WDR2024-12-20 22:10:34
0 1
Na pierwszy rzut oka nic tylko się cieszyć. Ale jak spojrzymy na to nieco z innej strony i nieco głębiej, to nie pozostaje nic innego jak tylko pogratulować tej firmie genialnej w swojej prostocie sprytnej kampanii reklamowej w placówce szpitala publicznego. Czyli, mamy zaangażowanie pewnie kilu, może nawet kilkunastu tysięcy osób w klikanie w ankietce producenta wiadomej marki. Tu już każdy klikający zrobił swoja robotę. Ja osobiście wcześniej nawet nie widziałem co ta firma robi. Teraz już wiem :) Urządzenie kącika za kwotę kilkunastu bądź nawet niech będzie kilkudziesięciu tysięcy złotych z umieszczeniem na każdym elemencie wyposażenia swojego loga. Tak to przynajmniej zaprezentowano na zdjęciach. Ekstra. Dalej, dzieciaki będą miały więc przepraszam za wyrażenie „ryty beret” wiadomą marką od maleńkości w tym przyjemnym miejscu. Nic tylko genialna kampania marketingowo reklamowa, której taka firma w żaden sposób nie urządziłaby i nie kupiła za takie pieniądze jakie przeznaczy i wyda na urządzenie takiego kącika. Teraz, gdyby każda z osób, która został zaangażowana w tę kampanię, klikająca i otwierająca stronę producenta wpłaciła na ten cel dajmy na to 10 zł to taki kącik można byłoby urządzić w o wiele lepszym standardzie – bez badziewnych i nachalnych reklam. Jak ta firma ma takie szczytne cele i ambicje, to niech przynajmniej da dzieciom i ich rodzicom spokój swoim logo w szpitalu.
Odpowiedz
Ania2024-12-20 22:59:07
0 0
I co komu przeszkadza jakieś logo. Ważne że dzieci będą miały fajny kącik. Super sprawa.
Odpowiedz
Pokaż więcej komentarzy (0)
Pokaż więcej komentarzy (0)