„Pozory mylą, dowód nie”

USTRZYKI DOLNE. Wczoraj (23 bm.), w słoneczne i ciepłe przedpołudnie ustrzycki deptak zamienił się w pracownię malarską. Sztuka uliczna, to nowy etap kampanii edukacyjnej „Pozory mylą, dowód nie”.

Na ustrzyckich gimnazjalistów, którzy odpowiedzieli na zaproszenie Policji i przyszli wraz z opiekunami na ustrzycki rynek, czekały przygotowane stanowiska do malowania plakatów. Treść rysunków miała przypominać o zakazie dostępu do alkoholu osobom, które nie ukończyły 18 lat.

Kampania „Pozory mylą, dowód nie” skierowana jest do sprzedawców napojów alkoholowych i osób dorosłych, ma ona na celu zwrócenie uwagi na problem spożywania alkoholu przez dzieci i młodzież , a także wzmocnienie dezaprobaty dla tego zjawiska. Dlatego właśnie sama młodzież malując – przemówiła i apelowała o właściwą postawę i reakcję dorosłych. Prace pozostaną w rynku przez kilka dni, tam też można je oglądać, potem zostaną przekazane do szkół.

KPP Ustrzyki Dolne

|
Ergo Hestia

Napisz komentarz:

Jeśli chcesz, aby przy Twoim komentarzu pojawił się avatar, zarejestruj swój adres e-mail w gravatar.com.
"UWAGA! Komentarze niezgodne z regulaminem serwisu nie będą publikowane. Zachęcamy do kulturalnego wyrażania opinii na temat artykułów oraz unikania personalnych ataków słownych."