Nowa jakość Podkarpacia szansą dla Sanoka?

02-03-2011

PODKARPACIE. Sejmik województwa podkarpackiego przyjął logotyp strategii promocji marki Podkarpacia. Od 28 lutego symbolem regionu jest: strzałka koloru niebieskiego, zielony element będący odpowiednikiem Bieszczad oraz hasło: „Podkarpackie przestrzeń otwarta”.

Wedle założeń logo odnosić się ma do najbardziej rozpoznawalnych miejsc związanych w województwem. Zleciliśmy firmie zewnętrznej przygotowanie analizy dotyczącej rozpoznawalności województwa. Zdecydowanie największej liczbie badanych Podkarpacie kojarzy się z Bieszczadami oraz Doliną Lotniczą – Jasionka – mówił Sławomir Miklicz.

Natomiast co do nowego hasła promującego województwo „Przestrzeń Otwarta”. Oznacza ono otwartość wobec turystów, przedsiębiorców i inwestorów – dodaje członek Zarządu województwa podkarpackiego.

Partnerem w promocji województwa będzie irlandzki przewoźnik Ryanair, którego flota powietrzna  zostanie opatrzona nowym logiem województwa. Z czasem ma to zaowocować otwarciem połączeń z Jasionki do krajów Skandynawskich oraz Beneluksu –  podsumowuje Sławomir Miklicz.

Sprawnie przeprowadzona kampania promocyjna, może stanowić także szanse dla Sanoka. Tylko czy Gród Grzegorza będzie potrafił zatrzymać turystów u siebie?

mb

Dodaj komentarz

Zaloguj się a:

  • Twój komentarz zostanie wyróżniony,
  • otrzymasz punkty, które będziesz mógł wymienić na nagrody,
  • czytelnicy będa mogli oceniać Twoją wypowiedź (łapki),
lub dodaj zwykły komentarz, który zostanie wyświetlany na końcu strony, bez możliwosci głosowania oraz pisania odpowiedzi.
Dodając komentarz akceptujesz postanowienia regulaminu.