Start kampanii reklamowej regionu pod hasłem „UWOLNIJ SIĘ W BIESZCZADACH”

Od 1 – 7 stycznia 2012, w telewizji TVN24, będzie emitowany 30 sekundowy spot reklamujący Bieszczady. Będzie on emitowany w godzinach wieczornych, pomiędzy 17.00 a 22.00, przed takimi znanymi programami, jak: „Świat wg. Jacka”, „Kropka nad i”, „Rozmowa Rymanowskiego”, „Szkło kontaktowe”.


Natomiast od 22 grudnia 2011 do 3 stycznia 2012 będzie emitowany w Telewizji Obiektyw, w bloku programów informacyjnych o regionie. Spot jest elementem kampanii reklamowej regionu w ramach projektu Alpy Karpatom realizowanego przez Fundację Karpacką – Polska. Spot to kombinacja zdjęć i materiału filmowego z regionu Bieszczad. Zdjęcia Tarnicy i Bukowego autorstwa Partycji Syrnik oraz Mirosława Każmierczaka ( nagrodzonych w ramach II Ogólnopolskiego Konkursu dla Młodych Fotografów organizowanego przez Bieszczadzki Park Narodowy) wprowadzają do materiału filmowego ze stoków narciarskich, wyścigów psich zaprzęgów, speedridingu i wyścigów motocyklowych na lodzie. Spot zamyka pokaz wnętrza galicyjskiego domu i szeroko otwarte okno z napisem „UWOLNIJ SIĘ W BIESZCZADACH”.

„Do tej pory Bieszczady nie były reklamowane za pomocą spotów telewizyjnych, a przecież jest to jedno z najbardziej efektywnych narzędzi reklamowych na świecie. Fundacja Karpacka wyprodukowała spot czytelny, nieskomplikowany i nakłaniający odbiorcę do skorzystania z oferty turystycznej regionu. Zawartość spotu jest rezultatem kompromisu i konieczności rezygnacji
z prezentacji wszystkich zimowych walorów regionu. Powiedziała Zofia Kordela Borczyk Prezes Zarządu Fundacji Karpackiej – Polska”.

W połowie 2012 roku Fundacja rozpocznie produkcję drugiego spotu reklamowego prezentującego letnią ofertę turystyczną regionu. Spoty – zimowy i letni – będą emitowane cyklicznie, po dwa razy w roku, w latach 2012 do 2016. Kopie spotów sukcesywnie będą umieszczane na zaprzyjaźnionych portalach oraz na YouTube.

Na YouTube spot możliwy jest do obejrzenia pod adresem: http://www.youtube.com/watch?v=gPreYWv1M4Q&feature=email

Spoty reklamowe stanowią element szeroko zakrojonej kampanii promującej Bieszczady obejmującej media krajowe i zagraniczne, koordynowanej przez Anitę Rembiesa. Następne działania w ramach kampanii to artykuły w National Geografic, film o Karpatach, portal internetowy www.alpykarpatom.pl, produkcja maskotki regionu (ryś karpacki w stroju nawiązującym do regionalnego wzornictwa) wizyty studyjne największych europejskich operatorów turystycznych (TUI Scan Holiday, Neckermann) oraz wykreowanie i marketing produktu lokalnego.

Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. Szwajcarsko-Polski Program Współpracy jest jednym z programów współpracy pomiędzy Szwajcarią a nowymi państwami członkowskimi Unii Europejskiej. Stanowi wkład Szwajcarii w zmniejszenie różnic społeczno-gospodarczych w rozszerzonej Unii Europejskiej.

TEKST SPONSOROWANY

|
Ergo Hestia