Kolejna kampania promocyjna Gminy Sanok

GMINA SANOK. Udział w projektach unijnych z pewnością przyczyni się do tego, aby polscy i zagraniczni turyści oraz inwestorzy zawitali w Dolinie Sanu.

Ledwie zakończył się projekt, mający na celu promocję gminy Sanok wśród polskich i zagranicznych turystów na Międzynarodowych  Targach Turystyki, Sprzętu Turystycznego, Żeglarskiego i Sportowego GLOB w Katowicach w dniach 30.03.2012-1.04.2012, a gmina zabiera się już za realizację kolejnego przedsięwzięcia na dużą skalę.

To właśnie na Targach Turystyki w Katowicach  zostało zaprezentowane nowe logo oraz hasło reklamowe gminy Sanok – „Przyjedź, zakochaj się, wróć!’

Właśnie rozpoczyna się praca nad nowym projektem „Promocja Gminy wiejskiej Sanok jako regionu o wysokich walorach turystycznych i inwestycyjnych – kampania promocyjna”.

Całkowita wartość projektu wynosi 193 tys. złotych, z czego dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 wynosi 116 tys. złotych.

W ramach projektu zostanie przeprowadzona kampania promocyjna połączona z promocją województwa podkarpackiego, skierowana do szerokiej rzeszy odbiorców – turystów, inwestorów, przedsiębiorców z terenu całego kraju, jak również zza granicy (głównie z Ukrainy i Słowacji).

Gmina Sanok szykuje się do wielowymiarowej kampania promocyjna w Internecie oraz w mediach. Planowane jest stworzenie nowego portalu internetowego i nakręcenie filmu promującego gminę, a także powstaną atrakcyjne materiały promocyjne (albumy, mapy, parasolki, filiżanki, koszulki).

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.


|
Ergo Hestia

Napisz komentarz:

Jeśli chcesz, aby przy Twoim komentarzu pojawił się avatar, zarejestruj swój adres e-mail w gravatar.com.
"UWAGA! Komentarze niezgodne z regulaminem serwisu nie będą publikowane. Zachęcamy do kulturalnego wyrażania opinii na temat artykułów oraz unikania personalnych ataków słownych."