Sanocki Zamek chlubą Podkarpacia. Nakręcony w Muzeum Historycznym film zostanie wyemitowany w TVP 2 (FILM)

Dzisiaj między innymi w Sanoku będzie realizowany felieton promujący Podkarpacie i Kabaretowe Wakacje z Duchami. Ekipa filmowa pojawi się w Sanoku w Muzeum Historycznym ok. godz. 12:30 do 14:00. Spot jest częścią kampanii promującej efekty wdrażania RPO na Podkarpaciu.

Między innymi felieton realizowany w Sanoku (a także w kilku innych miejscach na Podkarpaciu) zostanie wyemitowany w sierpniu na antenie TVP 2. Spot zareklamuje Kabaretowe Wakacje z Duchami, które już w ten piątek będą nagrywane na Zamku Kazimierzowskim w Przemyślu.

Spoty (częścią jednego z nich będzie materiał zrealizowany w sanockim Zamku) są elementem kampanii promującej efekty wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

Lotnictwo, nauka, badania, infrastruktura komunikacyjna, a także turystyka i dziedzictwo kulturowe – to główne obszary, które będą promować spoty reklamowe. Kampania jest finansowana z pieniędzy unijnych, bo to właśnie Bruksela wymaga od Urzędu Marszałkowskiego takiej promocji, a jej celem jest pokazanie mieszkańcom regionu, jak wiele udało się zrobić dzięki unijnym dotacjom i jak dzięki temu poprawił się ich komfort życia.

- Promując ten program, wzmacniamy pozytywny wizerunek Unii Europejskiej, środków europejskich. Myślę, że o tym nigdy nie jest za mało, dlatego musimy promować efekty, jakie niosą za sobą unijne fundusze, stąd ta nowoczesna, dynamiczna forma promocji Regionalnego Programu Operacyjnego – mówi marszałek Władysław Ortyl.

Kampania promująca Regionalny Program Operacyjny rozpoczęła się 6 lipca i potrwa do 15 sierpnia. W tym czasie w radiu, telewizji, kinie i Internecie będzie można zobaczyć i usłyszeć reklamy pod wspólnym hasłem Podkarpackie po naszej myśli.

Już w najbliższy piątek (11 lipca) w Przemyślu odbędzie się impreza pod nazwą Kabaretowe Wakacje z Duchami. Kabarety i duchy odwiedzą Zamek Kazimierzowski, a co z tego wyniknie zarejestrują kamery TVP 2. Przedstawienie reżyseruje firma Kuman Team, która realizowała takie medialne przedsięwzięcia jak Sabat Czarownic czy Europa da się lubić. Leszek Kumański zapewnił, że widowisko w Przemyślu będzie wyjątkowe.

- Będzie to wielkie, medialne widowisko, do którego wykorzystamy wyjątkową scenerię Zamku Kazimierzowskiego. Chcemy, aby baszta zamku była jednym wielkim ekranem, na którym będziemy wyświetlać wizualizacje. Będą przy tym pracować najlepsze ekipy oświetleniowców, dźwiękowców grafików i wielu innych specjalistów, którzy gwarantują wyjątkowe widowisko – zapewnił Leszek Kumański z Kuman Team.

W Przemyślu wystąpią takie kabarety jak Kabaret Pod Wyrwigroszem, Kabaret Nowaki, Andrzej Poniedzielski, Kabaret Koń Polski, Kabaret Rak, Tercet czyli Kwartet (Hanna Śleszyńska, Piotr Gąsowski, Robert Rozmus, Wojciech Kaleta), Kabaret Dno, Art Color Ballet.

- Pierwsza cześć widowiska będzie nosiła tytuł i będzie dotyczyła tego, czego boją się Polacy, a druga część będzie castingiem na najstraszniejszego ducha – mówi o szczegółach Kabaretowych wakacji z duchami Leszek Kumański.

Kabaretowe Wakacje z Duchami będzie można obejrzeć 9 i 16 sierpnia na antenie TVP 2. Emisję poprzedzą spoty reklamowe w postaci felietonów promujących projekty zrealizowane ze środków unijnych w naszym województwie. Na antenie TVP zostaną pokazane ciekawe miejsca z Podkarpacia, które zmieniły się dzięki unijnym dotacjom. Będą to między innymi Bieszczadzka Kolejka Leśna, Muzeum Historyczne w Sanoku, Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie, Zamek w Łańcucie, Lotnisko Rzeszów-Jasionka, Zakłady Lotnicze Mielec.

- To będą dwa tygodnie intensywnej promocji Podkarpacia na antenie Telewizji Polskiej, będą felietony, zwiastuny, na pewno o Podkarpaciu będzie głośno – mówił Leszek Kumański z Kuman Team.

źródło: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego

|
Ergo Hestia

Napisz komentarz:

Jeśli chcesz, aby przy Twoim komentarzu pojawił się avatar, zarejestruj swój adres e-mail w gravatar.com.
"UWAGA! Komentarze niezgodne z regulaminem serwisu nie będą publikowane. Zachęcamy do kulturalnego wyrażania opinii na temat artykułów oraz unikania personalnych ataków słownych."