SANOK / PODKARPACIE. Publikujemy komunikat burmistrza Sanoka Wojciecha Blecharczyka dotyczący nowych zasad gospodarowania odpadami komunalnymi skierowany do mieszkańców miasta.
Szanowni Sanoczanie!
Uprzejmie informuję, że z dniem 1 lipca 2013 r. w naszym mieście tak, jak w całym kraju, zaczną funkcjonować nowe zasady gospodarki odpadami komunalnymi.
W związku z powyższym każdy właściciel nieruchomości, na której zamieszkują mieszkańcy oraz nieruchomości, na której nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, winien złożyć deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Przez właściciela nieruchomości rozumie się również współwłaściciela, użytkownika wieczystego, zarządcę nieruchomości wspólnej, najemcę, a także inny podmiot.
Nadmieniam, że w przypadku budynków wielomieszkaniowych deklarację winien złożyć zarządca nieruchomości.
Deklaracje są dostępne w Zespole ds. Gospodarki Odpadami Komunalnymi (budynek G – siedziba SPGK Spółka z o.o. w Sanoku ul. Jana Pawła II 59) lub w Urzędzie Miasta Sanoka ul. Rynek, pokój nr 1 (Biuro Obsługi Klienta).
Wypełnione deklaracje należy złożyć w terminie do 30 kwietnia 2013 r. w Zespole ds. Gospodarki Odpadami Komunalnymi (budynek G – siedziba SPGK Spółka z o.o. w Sanoku ul. Jana Pawła II 59) od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-14.00.
Niniejszym informuję, że pakiet uchwał związanych z gospodarką odpadami komunalnymi znajduję się na stronie Urzędu Miasta Sanoka www.sanok.pl, odnośnik „Nowe zasady gospodarki odpadami”.
Wszelkich informacji w zakresie gospodarki odpadami udzielają pracownicy Zespołu ds. Gospodarki Odpadami Komunalnymi tel. 134647903 lub 134647908.
Burmistrz Miasta Sanoka
dr Wojciech Blecharczyk