PODKARPACIE. Reprezentanci Szkoły Podstawowej w Nowotańcu okazali się najlepsi podczas Igrzysk Młodzieży Szkolnej w tenisie stołowym chłopców, które odbyły się w Sanoku. Uczniowie z Nowotańca nie dali szans swoim rywalom wygrywając wszystkie mecze bez straty choćby jednego gema! W rywalizacji dziewcząt, 1. miejsce dla uczennic z Łukowego.
– Rywalizacja wśród chłopców przebiegała pod dyktando uczniów z Nowotańca. Natomiast jeśli chodzi o zmagania dziewcząt, mecze były bardziej wyrównane. Ostatecznie wygrały reprezentantki szkoły z Łukowego. Po dwie najlepsze szkoły uzyskały awans do zawodów rejonowych – mówi nauczyciel Szkoły Podstawowej nr 3 w Sanoku i organizator zawodów powiatowych Robert Wojewoda. – Trudno jest przewidywać wyniki gry najlepszych drużyn z naszego powiatu w kolejnym etapie rozgrywek Igrzysk Młodzieży Szkolnej, ale uważam, że duże szanse na awans do półfinału wojewódzkiego mają chłopcy z Nowotańca i SP 1 Sanok – dodaje Robert Wojewoda.
Wyniki zwycięzców Igrzysk Młodzieży Szkolnej w tenisie stołowym chłopców:
SP Nowotaniec – SP Rzepedź 3:0 (2:0, 2:0, 2:0)
SP Nowotaniec – SP nr 3 Sanok 3:0 (2:0, 2:0, 2:0)
Półfinał:
SP Nowotaniec – SP Łukowe 3:0 (2:0, 2:0, 2:0)
Finał:
SP Nowotaniec – SP nr 1 Sanok 3:0 (2:0, 2:0, 2:0)
Klasyfikacja końcowa:
1. SP Nowotaniec – awans
2. SP nr 1 Sanok – awans
3. SP nr 3 Sanok
4. SP Łukowe
5. SP Rzepedź
6. SP Srogów Górny
Drużyna ZS w Nowotańcu wystąpiła w składzie: Gabriel Tokarz, Jan Chrząszcz, Hubert Pieszczoch, Hubert Królicki. Opiekun: Piotr Sokołowski.
Dwie najlepsze drużyny awansowały do zawodów rejonowych.
Reprezentanci SP w Nowotańcu
Wyniki zwycięzców Igrzysk Młodzieży Szkolnej w tenisie stołowym dziewcząt:
SP Łukowe – SP nr 1 Sanok 3:2 (2:0, 1:2, 0:2, 2:0, 2:1)
SP Łukowe – SP Rzepedź 3:2 (0:2, 2:0, 2:1, 0:2, 2:0)
SP Łukowe – SP nr 4 Sanok 3:1 (2:0, 2:0, 1:2, 2:0)
Klasyfikacja końcowa:
1. SP Łukowe – awans
2. SP Rzepedź – awans
3. SP nr 1 Sanok
4. SP nr 4 Sanok
źródło: inf. własna / materiały nadesłane
Igrzysk Młodzieży Szkolnej w tenisie stołowym chłopców:
lub zaloguj się aby dodać komentarz
Zaloguj się aby dodać komentarz