SANOK / PODKARPACIE. Na budowie obwodnicy Sanoka wykonawca, firma Max Bögl Polska Sp. z o.o., prowadzi intensywne prace na wszystkich frontach robót i w pełnym zakresie. Zaawansowanie prac drogowych na trasie głównej wynosi 94%.

Zaawansowanie wszystkich prac wynosi ok. 86%, w tym robót drogowych 76,5%, mostowych 87%, a branżowych 70%.
Zakończyły się już badania archeologiczne na rondzie nr 1 i Wykonawca mógł przystąpić do prac. Wykonywane są roboty ziemne (nasypy), a do końca tygodnia mają zakończyć się roboty branżowe (roboty teletechniczne, oświetleniowe i kanalizacja). Trwają także prace na rondzie nr 2 i 3.
Zakończyły się już wszystkie prace związane z geotechniką, siecią wodociągową, gazową oraz kanalizacją sanitarną.
Wykonawca deklaruje, że w przyszłym tygodniu rozpocznie układanie warstwy ścieralnej na trasie głównej.

foto: archiwum eSanok.pl
– Pierwotny termin oddania obwodnicy do użytku był wcześniejszy. Jak pamiętamy został on przesunięty z uwagi na badania archeologiczne, czy większy zakres prac strzałowych przy kruszeniu skał. Wszyscy odczuwamy niedogodności w związku z budową obwodnicy, czy remontem ulicy Krakowskiej. Cieszymy się jednak, że na święta będziemy poruszać się po nowych drogach. Pamiętajmy, że w ostatnich latach udało się wyremontować także inne drogi krajowe tj. Lipińskiego, Dworcową, Kolejową, Lwowską, Królowej Bony czy Przemyską. Te wszystkie inwestycje znacząco poprawiły stan infrastruktury drogowej w naszym mieście. Ze swoje strony mogę zapewnić, że nadal będę pracował nad pozyskiwaniem pieniędzy na remonty dróg w naszym regionie – mówi Piotr Uruski, poseł na Sejm RP, członek Sejmowej Komisji Infrastruktury.
Na 7-kilometrowym odcinku obwodnicy powstaje 12 obiektów inżynierskich, 4 obiekty na potokach górskich, 6 przejść dla zwierząt i przepustów pod obwodnicą, 8 przepustów ramowych pod drogami bocznymi.




źródło: red. GDDKiA Rzeszów
foto: GDDKiA Rzeszów (5x)
lub zaloguj się aby dodać komentarz
Zaloguj się aby dodać komentarz