Klienci ocenili urzędy skarbowe. Lesko w trójce najlepszych (FOTO)
LESKO / PODKARPACIE. Klienci oceniali jakość obsługi w urzędach skarbowych. Najwyżej z pośród podkarpackich urzędów skarbowych doceniono jakość obsługi w urzędach w Lesku, Dębicy i Stalowej Woli.
Pomiar satysfakcji i doświadczeń klientów urzędów skarbowych prowadzony był w ramach programu „Klient w centrum uwagi KAS” na terenie całego kraju.
W badaniach wzięły udział osoby, które skorzystały z elektronicznej usługi umawiania wizyty w urzędach skarbowych. Ich głównym celem był pomiar satysfakcji klientów oraz wyodrębnienie obszarów wymagających poprawy.
Podczas spotkania z dyrektorem Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie, naczelnicy wyróżnionych urzędów odebrali z rąk dyrektora, certyfikaty „Jakość obsługi, którą doceniają klienci”.
W spotkaniu uczestniczyli: Magdalena Nanuś-Łęcka – Naczelnik Urzędu Skarbowego w Dębicy, Krzysztof Królicki – Naczelnik Urzędu Skarbowego w Lesku oraz Stanisław Tyrpin – Naczelnik Urzędu Skarbowego w Stalowej Woli.
Krajowa Administracja Skarbowa nadal prowadzi badania ankietowe wśród klientów urzędów skarbowych na terenie całego kraju. Zebrane w ten sposób wyniki i komentarze podatników pomogą w projektowaniu nowych rozwiązań i polepszaniu obsługi klientów, w tym podkarpackiej KAS.
asp. Edyta Chabowska
Rzecznik prasowy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
źródło: materiały nadesłane
01-04-2022
Udostępnij ten artykuł znajomym:
Udostępnij
Napisz komentarz przez Facebook
lub zaloguj się aby dodać komentarz
Zaloguj się aby dodać komentarz