REKLAMA
REKLAMA

Nauczyciele sanockiej “dwójki” w programie Erasmus+ (ZDJĘCIA)

SANOK / PODKARPACIE. 3 przedstawicieli sanockiej Szkoły Podstawowej Nr 2 im Św Kingi miało możliwość udziału w trzydniowych warsztatach tematycznych w szkole Colegio Carlos V, Aguilas, Hiszpania. Od początku bieżącego roku SP2 uczestniczy w pracach badawczych realizując główne założenia i cele projektu BALance the DIStance w ramach programu Erasmus+.

W efekcie współpracy planowane jest opracowanie raportów dotyczących wpływu pandemii COVID-19 na sektor edukacji w przyszłości oraz zaproponowanie profesjonalnych rozwiązań dla nauczycieli XXI wieku, które pomogą im pogodzić obowiązki zawodowe z życiem prywatnym.

W spotkaniu uczestniczyli wszyscy partnerzy zaangażowani w prace projektowe tj. grupa nauczycieli z Czech, Hiszpanii oraz Polski oraz przedstawiciele instytucji, wspierających sektor edukacji w tych krajach. Nauczyciele z sanockiej “dwójki” po zapoznaniu się z zasadami funkcjonowania szkoły oraz realizowania obowiązku edukacyjnego uczestniczyli w szeregu wspólnych działań i panelach dyskusyjnych zmierzających do wymiany doświadczeń, wizji i dobrych praktyk, pomagających rozwinąć kreatywność oraz rozwiązywać problemy.

Program Erasmus+ daje możliwość rozwoju osobistego i zawodowego zarówno kadrze pedagogicznej jak i uczniom, wzbogaca o nowe doświadczenia kulturowe i językowe, przyczynia się do zwiększenia zaangażowania oraz efektywności pracy.

Kolejne spotkanie wszystkich partnerów projektu BALance THE DIStance – Finding Professional Solutions for Teachers of the 21st Century to Balance Work and Personal Life in the Remote Working Environment odbędzie się w marcu 2023 w SP2 w Sanoku.

Partnerzy: INSTITUT INPRO (Czechy), Zakładi szkoła J. Gutha-Jarkovskeho (Czechy), LIFE-PROJECT Joanna Zwolińska (Polska), Szkoła Podstawowa Nr 2 im Św Kingi, GROWTH COOP (Hiszpania), CARLOS V SOCIEDAD COOPERATIVA DE ENSENANZA (Hiszpania).

Edyta Michalak

źródło: materiały nadesłane

21-11-2022

Udostępnij ten artykuł znajomym:

Udostępnij

Napisz komentarz przez Facebook

lub zaloguj się aby dodać komentarz


Pokaż więcej komentarzy (0)