REKLAMA
REKLAMA

Wielki powrót Rysia i marki MADE IN KARPATY

 
21 stycznia w siedzibie LGD Dorzecze Wisłoka w Zarszynie odbyło się spotkanie robocze partnerów marki regionalnej MADE IN KARPATY.

W warsztatach udział wzięli przedstawiciele lokalnych twórców i producentów, samorządów oraz lokalne grupy działania.
Spotkanie rozpoczął Tadeusz Szałankiewicz – Prezes Zarządu Stowarzyszenie LGD „Dorzecze Wisłoka”, który przybliżył historię marki i działania, jakie pozwolą na ponowne wdrożenie jej w życie.
Region Beskidu Niskiego oraz Bieszczad zasługuje na szerszą promocję oraz certyfikację lokalnych produktów i usług. Dlatego warto wspierać tę inicjatywę, włączając się w proces promowania Karpackiego Rysia, choćby poprzez korzystanie z usług przedsiębiorców, tworzących produkt regionalny.

Zgodnie z tytułem projektu, jego głównym celem było przeniesienie dobrych praktyk i sprawdzonych rozwiązań w obszarze rozwoju regionalnego ze szwajcarskich obszarów górskich do regionu karpackiego. Stąd docelowe zamierzenie Projektu Alpy Karpatom zostało zdefiniowane jako doprowadzenie do trwałej zmiany społeczno- ekonomicznej obszarów górskich Podkarpacia. Celem ogólnym projektu jest zatem uwolnienie potencjału ekonomicznego górskich obszarów województwa podkarpackiego, a celem szczegółowym przyśpieszenie wzrostu ekonomicznego i trwała stymulacja przedsiębiorczości wiejskiej i inicjatyw lokalnych.

 

Powiat Sanocki

23-01-2025

Udostępnij ten artykuł znajomym:

Udostępnij

Napisz komentarz przez Facebook

lub zaloguj się aby dodać komentarz


Pokaż więcej komentarzy (0)