Patronat Marszałka Ortyla i społeczny trud wolontariuszy na dobry początek drogi do Karpackiej Kolei Euroregionalnej! (RELACJA WIDEO)

12-06-2017

Tak się rodzi Karpacka Kolej Euroregionalna! Zapraszamy do obejrzenia materiału filmowego!

Wolontariusze

 

 

Odmowa Polregio

 

1

2

Ort 10002

Komentarzy: 8 do “Patronat Marszałka Ortyla i społeczny trud wolontariuszy na dobry początek drogi do Karpackiej Kolei Euroregionalnej! (RELACJA WIDEO)”

  1. Parafianka zagórska pisze:

    BRAWA i Wielki szacunek!!!!!!

  2. koleją będzie łatwiej pisze:

    tvn24bis.pl/ze-swiata,75/mer-lwowa-chce-wywozic-smieci-do-polski,708636.html

  3. narodowiec pisze:

    Panie Zuba , skończ Waść,wstydu oszczędz, chcesz pan upaińców pociagami śćiągać do pracy do Zagórza i Sanoka.
    Proponuję aby Pan i pańscy znajomi kolejarze zaczęli pracę w SumiRiko lub ADR wtedy te głupie pomysły wyjdą panu z głowy.
    Praca za 1450 złotych miesięcznie uszlachetnia i poprawia myślenie!!!!

  4. maniak kolei pisze:

    Inicjatywa godna szacunku.
    Tylko aby miało to wszystko jakiś głębszy sens trzeba pamiętać aby kolej służyła przede wszystkim miejscowym a nie jakim hipotetycznym turystom, którzy będą jeździć motorakiem na Ukrainę czy Słowację.
    Aby sporo ludzi korzystało z tych przejazdów wszystkie kursy motorakiem powinny być realizowane do Sanoka a nie do Zagórza, gdyż przyjazd z Ustrzyk czy Komańczy do Zagórza niczego mieszkańcowi Ustrzyk czy Komańczy nie daje, gdyż z Zagórza nie ma praktycznie żadnych skomunikowań aby dostać się w głąb Polski. Z Sanoka już jest znacznie lepiej jest Neobus, Marcele, Kubusie itd. czyli będzie można przesiąść się i kontynuować dalszą podróż do Warszawy, Wrocławia, Łodzi czy Krakowa. Rozkład jazdy powinien być dostosowany do potrzeb mieszkańców no i koniecznie muszą jeździć co najmniej dwa motoraki – jeden na linii łupkowskiej drugi do Ustrzyk.

  5. narodowiec pisze:

    Panie Zuba !!
    Krótkie pytanie , krótka odpowiedz!
    Czy wraz z kolegami kolejarzami pracował by pan za 1450 zlotych miesiecznie no może 1800 miesiecznie w systemie czterobrygadowym siedem dni w tygodniu !?

  6. Zdrowo myślący pisze:

    Najgłupszy pomysł na Podkarpaciu panie Zuba

  7. Vinc pisze:

    A na uj komu ta kolej , pojedzie pociąg kontrabandy dwa razy dziennie koszt uruchomienia odcinka Zagórz – Kroscienko kilka mln zł każdy przejazd to już nie wiem ale pewnie kilka set zł lub więcej plus zdewastowane wagony Brawo !

Napisz komentarz:

Dodając komentarz akceptujesz postanowienia regulaminu.