REKLAMA
STREFA SMYKA Joanna Frydrych Green Company
REKLAMA

Nowa jakość Podkarpacia szansą dla Sanoka?

PODKARPACIE. Sejmik województwa podkarpackiego przyjął logotyp strategii promocji marki Podkarpacia. Od 28 lutego symbolem regionu jest: strzałka koloru niebieskiego, zielony element będący odpowiednikiem Bieszczad oraz hasło: „Podkarpackie przestrzeń otwarta”.

Wedle założeń logo odnosić się ma do najbardziej rozpoznawalnych miejsc związanych w województwem. Zleciliśmy firmie zewnętrznej przygotowanie analizy dotyczącej rozpoznawalności województwa. Zdecydowanie największej liczbie badanych Podkarpacie kojarzy się z Bieszczadami oraz Doliną Lotniczą – Jasionka – mówił Sławomir Miklicz.

Natomiast co do nowego hasła promującego województwo „Przestrzeń Otwarta”. Oznacza ono otwartość wobec turystów, przedsiębiorców i inwestorów – dodaje członek Zarządu województwa podkarpackiego.

Partnerem w promocji województwa będzie irlandzki przewoźnik Ryanair, którego flota powietrzna  zostanie opatrzona nowym logiem województwa. Z czasem ma to zaowocować otwarciem połączeń z Jasionki do krajów Skandynawskich oraz Beneluksu –  podsumowuje Sławomir Miklicz.

Sprawnie przeprowadzona kampania promocyjna, może stanowić także szanse dla Sanoka. Tylko czy Gród Grzegorza będzie potrafił zatrzymać turystów u siebie?

mb

02-03-2011

Udostępnij ten artykuł znajomym:



Dodaj komentarz

Zaloguj się a:

  • Twój komentarz zostanie wyróżniony,
  • otrzymasz punkty, które będziesz mógł wymienić na nagrody,
  • czytelnicy będa mogli oceniać Twoją wypowiedź (łapki),
lub dodaj zwykły komentarz, który zostanie wyświetlany na końcu strony, bez możliwosci głosowania oraz pisania odpowiedzi.
Dodając komentarz akceptujesz postanowienia regulaminu.

Pokaż więcej komentarzy (0)