Nowa jakość Podkarpacia szansą dla Sanoka?
PODKARPACIE. Sejmik województwa podkarpackiego przyjął logotyp strategii promocji marki Podkarpacia. Od 28 lutego symbolem regionu jest: strzałka koloru niebieskiego, zielony element będący odpowiednikiem Bieszczad oraz hasło: „Podkarpackie przestrzeń otwarta”.
Wedle założeń logo odnosić się ma do najbardziej rozpoznawalnych miejsc związanych w województwem. Zleciliśmy firmie zewnętrznej przygotowanie analizy dotyczącej rozpoznawalności województwa. Zdecydowanie największej liczbie badanych Podkarpacie kojarzy się z Bieszczadami oraz Doliną Lotniczą – Jasionka – mówił Sławomir Miklicz.
Natomiast co do nowego hasła promującego województwo „Przestrzeń Otwarta”. Oznacza ono otwartość wobec turystów, przedsiębiorców i inwestorów – dodaje członek Zarządu województwa podkarpackiego.
Partnerem w promocji województwa będzie irlandzki przewoźnik Ryanair, którego flota powietrzna zostanie opatrzona nowym logiem województwa. Z czasem ma to zaowocować otwarciem połączeń z Jasionki do krajów Skandynawskich oraz Beneluksu – podsumowuje Sławomir Miklicz.
Sprawnie przeprowadzona kampania promocyjna, może stanowić także szanse dla Sanoka. Tylko czy Gród Grzegorza będzie potrafił zatrzymać turystów u siebie?
mb
02-03-2011
Udostępnij ten artykuł znajomym:
Udostępnij
Napisz komentarz przez Facebook
lub zaloguj się aby dodać komentarz
Zaloguj się aby dodać komentarz