REKLAMA
REKLAMA

Nowoczesny Urzędnik

SANOK. Kolejni pracownicy Urzędu Miasta w Sanoku przeszli szkolenie, zorganizowane w ramach projektu „Nowoczesny Urzędnik”. Szkolenie z kontroli zarządczej odbyło się w Sanoku, w dniach 10-11 lutego.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że mamy możliwość uczestniczyć w takich szkoleniach. To jeden z elementów dostosowania się do standardów nowoczesnego urzędu, który nie będzie istniał bez nowoczesnych, mądrych i stale podnoszących swoje kwalifikacje urzędników. Cieszy również fakt, że inne samorządy wzięły z nas przykład i włączyły się w cykl szkoleń, w których bierzemy już udział od 2 lat – mówi Wojciech Blecharczyk, burmistrz Sanoka.

Urzędnicy miejscy podnoszą swoje kompetencje w ramach tego projektu już od 2009 roku. Do tej pory odbyły się szkolenia z zakresu: Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych, profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji i autoprezentacji, zamówień publicznych, w których wzięło udział ponad 30 osób.
– Istotnym jest, że coraz więcej szkoleń pracowników realizujemy z pieniędzy unijnych. Pozwala to zaoszczędzić i racjonalnie wydatkować środki urzędowe, przeznaczane na tego typu działania, a przy tym korzystając z bardzo dobrej kadry szkoleniowej, realizować je na wysokim poziomie. Zaletą tych szkoleń jest fakt, że świetnie łączą teorię z praktyką, dzięki wzbogaceniu wykładów o zajęcia warsztatowe – mówi Waldemar Och, Sekretarz Miasta Sanoka, odpowiedzialny za projekt.

Projekt „Nowoczesny urzędnik” realizowany jest przez Stowarzyszenie Promocji Przedsiębiorczości w Rzeszowie we współpracy z partnerami – samorządami z województwa podkarpackiego. Projekt skierowany jest do pracowników jednostek samorządu terytorialnego. Ma na celu, poprzez organizowane szkolenia, podniesienie poziomu umiejętności z zakresu technologii informatycznych, nabycie umiejętności profesjonalnej obsługi klienta, zarządzania czasem, czy zarządzania zespołem, nabycie przez uczestników kompetencji społecznych z zakresu komunikacji interpersonalnej, podniesienie jakości obsługi klienta.

14-02-2011

Udostępnij ten artykuł znajomym:

Udostępnij


Napisz komentarz przez Facebook

lub zaloguj się aby dodać komentarz


Pokaż więcej komentarzy (0)