REKLAMA
REKLAMA

INTERWENCJA: „Aplikacja nie działa, są kłopoty z biletami MKS”

SANOK / PODKARPACIE. Jedna z naszych Czytelniczek zwraca uwagę, że aplikacja CallPay, przez którą do tej pory można było zakupić bilety MKS online, przestała działać. – Dlaczego SPGK nie poinformowało pasażerów o zakończeniu współpracy? – pisze do redakcji. Jak informuje Grzegorz Petryk,  kierownik Zakładu Miejskiej Komunikacji Samochodowej w Sanoku, każdy z użytkowników aplikacji miał otrzymać powiadomienia sms o likwidacji działalności wspomnianej spółki.

 

Chciałabym poruszyć problem mobilnego zakupu biletów w MKS Sanok. W każdym autobusie jest reklamowana aplikacja mobilna CallPay Usługi, w której bez problemu można było kupić bilet. Aplikacja jest też w dalszym ciągu reklamowana na stronie SPGK – pisze Internautka. – Do czego zmierzam? Kilka dni temu, jak zwykle doładowałam „wirtualną portmonetkę” CallPay i ku mojemu zdziwieniu, jeszcze tego samego dnia kwota zniknęła z aplikacji. Po poszukiwaniach w internecie okazało się, że firma CallPay już jakiś czas temu zakończyła działalność. Dlaczego SPGK nie poinformowało pasażerów o zakończeniu współpracy z firmą CallPay i kiedy zostanie uruchomiona możliwość zakupu biletów poprzez inną aplikację mobilną? – pyta Czytelniczka.

Otrzymaliśmy pismo od firmy CallPay, że wspólnicy z przyczyn biznesowych i strukturalnych podjęli decyzję o wygaszeniu spółki. W związku z tym każdy z użytkowników CallPay dostał informację sms, że firma będzie likwidować swoją działalność w zakresie sprzedaży biletów. Ze swojej strony w dalszym ciągu czekamy na oficjalny dokument wypowiedzenia umowy– mówi Grzegorz Petryk, kierownik Zakładu Miejskiej Komunikacji Samochodowej w Sanoku.

Zgodnie z zapewnieniami firmy, każdy z użytkowników, który dysponował kontem w aplikacji, mógł go używać do wyczerpania środków, jakie na nim posiadał. Jak dodaje kierownik, firma formalnie miała działać do końca 2018 roku, ale od użytkowników, którzy kupują bilety docierają sygnały, że nadal aplikacja działa.

Jeśli ktoś mimo wszystko chciał sobie doładować konto i uzupełnić tzw. „wirtualną portmonetkę”, wpłacił środki, ale nie może z nich skorzystać, to w takim przypadku najlepiej skontaktować się z firmą CallPay, udostępnimy Państwu telefon oraz email, aby można było rozwiązać tę kwestię. Jeśli to nie pomoże, to zgłosimy reklamację czy inne uwagi do CallPay – zaznacza kierownik.

Aby zabezpieczyć ciągłość usługi, poprzez taką mobilną formę płatności, już mamy podpisaną umowę z firmą, którą przedstawiła najkorzystniejsza ofertę. To Skycash, bardzo popularna aplikacja w Polsce, która nie tylko sprzedaje bilety, ale również obsługuje parkingi, biblioteki, bilety komunikacji kolejowej itp. Jest już aplikacja testowa, którą sprawdzamy przed oficjalnym udostępnieniem użytkownikom. Myślę, że z początkiem marca będziemy mogli z niej w pełni korzystać – wyjaśnia Grzegorz Petryk.

19-02-2019

Udostępnij ten artykuł znajomym:

Udostępnij

Napisz komentarz przez Facebook

lub zaloguj się aby dodać komentarz


Pokaż więcej komentarzy (0)