INTERWENCJA: „Kaloryfery zimne. Dlaczego nie grzeją”?
SANOK / PODKARPACIE. „Sezon grzewczy to okres, w którym warunki atmosferyczne powodują konieczność ciągłego dostarczania ciepła w celu ogrzewania obiektów”. To definicja zawarta w rozporządzeniu Ministra Gospodarki. W Sanoku rozpoczął się on 7 października. Nie wszyscy jednak mogą korzystać z ciepłych kaloryferów.
– Jest 14 października, a kaloryfery u mnie w mieszkaniu ciągle zimne. Sezon grzewczy rozpoczął się tydzień temu – alarmuje nasza Czytelniczka, która mieszka w bloku przy ulicy Ogrodowej w Sanoku.
Postanowiliśmy to sprawdzić rozmawiając z mieszkańcami dzielnicy Błonie. – U nas sezon grzewczy rozpoczął się tak jak zapowiadano, około 7 października. Kaloryfery nie są jednak bardzo nagrzane. Mam małe dziecko i osobiście, wolałabym aby grzano nieco więcej. Z drugiej strony nie jest jeszcze aż tak zimno, więc ogólnie jestem zadowolona – mówi nam młoda kobieta, która wynajmuje mieszkanie przy Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego.
Zdjęcia poglądowe
Skontaktowaliśmy się z Sanocką Spółdzielnią Mieszkaniową.
– Nie mamy zgłoszeń, aby cały blok był nie ogrzewany. Więc to na pewno nie jest zjawisko globalne, jeżeli chodzi o budynki, które ogrzewamy. Pojedyncze przypadki się zdarzają, ale wszystkie usterki czy problemy usuwamy na bieżąco – mówi Janusz Galant z Sanockiej Spółdzielni Mieszkaniowej. – Jednocześnie apeluje, aby wszelkie awarie z ogrzewaniem, i nie tylko, zgłaszać bezpośrednio do nas – dodaje nasz rozmówca.
Numer telefonu Sanockiej Spółdzielni Mieszkaniowej, pod który można zgłaszać wszelkie usterki: 13 46 33 198.
red.
15-10-2020
Udostępnij ten artykuł znajomym:
Udostępnij
Napisz komentarz przez Facebook
lub zaloguj się aby dodać komentarz
Zaloguj się aby dodać komentarz