REKLAMA
REKLAMA

INTERWENCJA: Kolejki w banku. „Przepraszamy za niedogodności”

SANOK / PODKARPACIE. Do naszej redakcji zadzwoniło dziś (11 bm.) kilka osób sygnalizując sytuację, jaka zastała ich w jednym z banków znajdującym się w centrum miasta. Chodzi konkretnie o Bank Nowy S.A. przy ulicy Kościuszki w Sanoku. – Kilkadziesiąt osób w kolejce. Mocno trzeba uzbroić się w cierpliwość, aby cokolwiek załatwić – słyszymy.

– Zamykane są kolejne oddziały zamiejscowe banku. Aby załatwić niektóre sprawy, muszę przyjechać do Sanoka. Wypada brać dzień wolnego. W kolejce ponad 20 osób. Czy nic się nie da z tym zrobić? – pyta Internautka.

O komentarz w sprawie poprosiliśmy przedstawiciela Banku Nowego.

– Bank Nowy S.A. w ramach restrukturyzacji sieci sprzedaży dokonuje likwidacji niektórych placówek. Wyraźnie podkreślamy, że nie oznacza to zamknięcia wszystkich Oddziałów – czytamy w odpowiedzi Zespołu Bank Nowy S.A.

Jak dodają adresaci, podobnie jak w innych instytucjach finansowych, tak również w Banku Nowym S.A. rozwijane są kanały komunikacji elektronicznej. Od wielu miesięcy udostępniane są klientom produkty dostępne przez Internet za pośrednictwem ciągle rozwijanego Oddziału onLINE Banku Nowego S.A. – Nie jesteśmy pod tym względem odosobnieni.

– Informacja o planowanej likwidacji placówek, jest publikowana z kilkutygodniowym wyprzedzeniem. Każdy Klient likwidowanej placówki otrzymał list z informacją o zamknięciu Oddziału. Stosowne komunikaty publikujemy również w placówkach, jak i na stronach internetowych. Jednocześnie Klientom wskazujemy placówki o najdogodniejszym położeniu względem zamykanych Punktów Obsługi Klienta – podkreślają.

Według zarządzających bankiem, w  funkcjonujących placówkach zapewniona jest odpowiednia ilość Pracowników, tak aby jak najwięcej stanowisk było do dyspozycji Klientów.

– Dla Klientów udostępniliśmy również bankomaty bez opłat, aby mogli bez wizyty na placówce dokonać wypłaty środków. Dokładamy też wszelkich starań, aby Klienci byli rzeczowo poinformowani o planowanych zmianach.  Za pośrednictwem Państwa strony, chcielibyśmy uprzejmie przeprosić wszystkich Klientów, których spotkały jakiekolwiek niedogodności czytamy.

11-04-2023

Udostępnij ten artykuł znajomym:

Udostępnij