Interweniowaliśmy w sprawie „Stokrotki”. Spółka wytłumiła hałas – czy to rozwiąże problem?
SANOK / PODKARPACIE. Otrzymaliśmy odpowiedź rzecznika prasowego spółki „Stokrotka” w sprawie hałasu emitowanego przez urządzenia wentylacyjno – klimatyzacyjne w obiekcie przy ul. Feliksa Gieli w Sanoku.
– Uprzejmie informujemy, iż w celu poprawienia komfortu mieszkańców okolicznych bloków, Dział Techniczny Stokrotka Sp. z o.o. przeprowadził analizę możliwych przyczyn pojawiających się hałasów. W wyniku audytu dokonano wymiany tłumików szumów urządzenia przewietrzającego podziemie garażowe. Mamy nadzieję, że podjęte przez nas kroki wyeliminują uciążliwe dla mieszkańców odgłosy – Urszula Skałecka, Kierownik Biura Zarządu spółki „Stokrotka”.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: Urzędnicy mają spokój, bo hałasu nie dało się zmierzyć. Tylko ludzie cierpią
18-01-2017
Udostępnij ten artykuł znajomym:
Udostępnij
Napisz komentarz przez Facebook
Tagi: hałas, interwencja, interwencja mieszkańców, Interweniowaliśmy w sprawie "Stokrotki". Spółka wytłumiła hałas - czy to rozwiąże problem?, klimatyzacja, ludzie cierpią, mieszkańcy sródmieścia, odpowiedź, Podkarpacie, przepisy, Sanok, sanoktv, skargi, Stokrotka, Telewizja Sanok, tvsanok, ul. Gieli, urzędnicy, wentylacja
lub zaloguj się aby dodać komentarz
Zaloguj się aby dodać komentarz