REKLAMA
REKLAMA

DZISIAJ: Dzień Otwarty w PWSZ w Sanoku. Wiele atrakcji dla przyszłych studentów! (FILM)

SANOK / PODKARPACIE. Władze Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jana Grodka w Sanoku zapraszają uczniów szkół średnich oraz wszystkich zainteresowanych studiami na Dzień Otwarty sanockiej uczelni. W programie wiele atrakcyjnych pokazów, zabaw i warsztatów. Będzie również specjalny poczęstunek.

Program Dnia Otwartego 2017
PWSZ im. Jana Grodka w Sanoku

ul. Mickiewicza 21, budynki A, B, D, E, F
oraz ul. Reymonta 6, budynek C

14 marca 2017 r. od godz.  09.00 do 13.00

BUDYNEK  A

Samorząd Studencki oraz Erasmus+bud. A, stoisko na I piętrze:
studenci zagraniczni  (Ukraina, Czechy, Turcja)
schody uczelniane, na których  będzie można zrobić sobie zdjęcie z maskotką ORŁA

Ekonomia bud. A sala 112
– prezentacja kierunku, charakterystyka absolwenta, mini wykład „Bogactwo jak je zdobyć”
– zabawa edukacyjna – „Ekonomiczne Gry Uliczne”

Praca socjalnabud. A,  sala 114:
– quiz ‘Pracownik socjalny” z nagrodami
– prezentacja multimedialna o działalności kierunku i Koła Naukowego Pracowników Socjalnych „Przyjazna Dłoń”
– stoisko informacyjne –II piętro bud. A

Nowe media, reklama, kultura współczesnabud. A (II piętro):
– warsztaty „Pogodynka” sala 204
– atelier fotograficzne sala 210
– rozdawanie zakładek, „Ob.sesji”, udzielanie informacji – korytarz A stoisko promocyjne

BUDYNEK  B

Pielęgniarstwobud. B,
– pomiar ciśnienia tętniczego krwi z wykorzystaniem modelu do nauki pomiaru ciśnienia krwi sterowanego bezprzewodowo; możliwość modyfikowania wyniku pomiaru, wyboru metody pomiaru – sala 104
– prezentacja obsługi panelu służącego do monitorowania parametrów: ciśnienie tętnicze krwi, saturacja, temperatura – sala 113
– ABC anatomii: ”Poznaj budowę swojego ciała” – sala 102

Ratownictwo medycznebud. B,
– prezentacja kierunku – fotorelacja z prowadzonych zajęć, pokaz zaawansowanych umiejętności ratunkowych z zastosowaniem profesjonalnego sprzętu wykorzystywanego w ratownictwie medycznym w tym:
1. nagłe zatrzymanie krążenia symulacja działań, z użyciem defibrylatora oraz fantoma
2. postępowanie w przypadku krwawienia tętniczego. Pokaz z udziałem pozoranta
3. postępowanie z dzieckiem  w przypadku zadławienia. Pokaz z użyciem fantomu niemowlęcia – sala 210

Edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznejbud. B, s. 202  II piętro:
– prezentacja zespołów rozrywkowych
– możliwość uczestnictwa w zajęciach z emisji głosu, gry  na instrumencie
– prezentacja multimedialna kierunku

BUDYNEK  C (ul. Reymonta 6)

Mechanika i budowa maszyn  –  bud. C:
– prezentacja wyposażenia, laboratoriów oraz sal wykładowych,  m.in. metrologii i systemów pomiarowych, nauki o materiałach i wytrzymałości materiałów, maszyn technologicznych, systemów produkcyjnych, automatyki i robotyki, systemów CAX.

BUDYNEK  D

Pedagogikabud. D,  Galeria:
– prezentacja multimedialna  kierunku (oferowane specjalności, zdjęcia z imprez, itp.)
– pokaz sztuki robienia różnych kształtów z balonów, malowanie twarzy
– tańce integracyjne – występ
– zabawy kreatywne – pokaz mody z użyciem bibuły
– prezentacja zabaw integracyjnych angażujących osoby wizytujące – klanza, przeciąganie liny, skakanie w workach

BUDYNEK  E (Centrum Sportowo-Dydaktyczne)

Klub AZS  – bud. E, hala sportowa
– prezentacja Klubu Uczelnianego AZS oraz sprzętu sportowego i sal treningowych

BUDYNEK F

Bibliotekaparter bud. F:
– wirtualne bazy nauki m.in.  Web of Science, BazTech, Czytelnia Medyczna
– IBUK Libra – biblioteka pełnotekstowa
– katalog internetowy biblioteki i inne możliwości wyszukiwania

Gospodarka w ekosystemach rolnych i leśnych, rolnictwo  –  bud. F,  Aula:
– krótka prezentacja kierunków
– pokaz filmu z zakresu leśnictwa
– pokaz pracowni Instytutu Gospodarki Rolnej i Leśnej

Lektoraty języków obcychbud. F, sala 107:
– prezentacja oferty lektorów, gry i zabawy z językiem angielskim.

SPECJALNY POCZĘSTUNEK DLA GOŚCI – PUNKT CATERINGOWY PRZY bud. D

1

dzien_otwarty_2017

FILM PROMOCYJNY PWSZ W SANOKU

źródło: materiały nadesłane

14-03-2017

Udostępnij ten artykuł znajomym:

Udostępnij

Napisz komentarz przez Facebook