Zapraszamy do głosowania na nazwę dla maszyny TBM (ang. Tunnel Boring Machine), która wydrąży tunel o długości 2,2 km na drodze ekspresowej S19 Rzeszów Południe – Babica. Ankieta zawiera sześć nazw, które zostały wybrane przez komisję konkursową spośród niemal 350 nadesłanych propozycji. O tym, która propozycja zwycięży, dowiemy się 21 grudnia. Zapraszamy do oddawania głosu.
Nazwy, na które można oddawać głosy, to:
- Bieszczadka,
- Duża Mi,
- Karpatka,
- Nela,
- Podkarpatka,
- ViaKarpatka.
Na zgłoszenia w Konkursie „Nazwij maszynę TBM” czekaliśmy do 23 listopada br. Zasady udziału szczegółowo opisaliśmy w komunikacie z 2 listopada br. Łącznie trafiło do nas ok. 1500 zgłoszeń. Po uwzględnieniu powtórzeń i zgłoszeń niekompletnych, otrzymaliśmy 348 unikalnych propozycji, które ocenione zostały przez komisję konkursową. W skład komisji wchodzą przedstawiciele GDDKiA, Ministerstwa Infrastruktury oraz wykonawcy (konsorcjum firm Mostostal Warszawa i Acciona Construction).
Zagłosuj! Ogłoszenie wyników 21 grudnia!
O tym, która z sześciu propozycji zostanie wybrana, zdecydują internauci. Głosowanie rozpoczyna się dziś i potrwa do 16 grudnia br. Ankieta dostępna jest tutaj. Nazwa z największą liczbą głosów stanie się oficjalnym „imieniem” maszyny TBM.
Laureaci Konkursu będą mogli odwiedzić plac budowy tunelu na S19 Rzeszów Południe – Babica. Otrzymają również zestaw promocyjnych upominków od GDDKiA oraz wykonawcy inwestycji. Laureatami są osoby, których unikalne propozycje nazw trafiły do drugiego etapu Konkursu. W przypadku, gdy jedna nazwa została zaproponowana przez więcej niż jednego uczestnika, komisja konkursowa wyłoni laureata spośród tych uczestników w drodze losowania. Z laureatami skontaktujemy się drogą mailową.
Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 21 grudnia 2022 r. Zapraszamy do wzięcia udziału w Konkursie „Nazwij maszynę TBM”!
Transport, jakiego jeszcze nie było
Obecnie trwa transport fragmentów maszyny TBM na miejsce inwestycji. Ten olbrzymi „kret” transportowany jest z Hiszpanii w elementach. Część bezpośrednio drogą lądową na ciężarówkach, a największe elementy przypłynęły do Polski statkiem. Ze Szczecina do Opola przetransportowane zostały barkami i pontonami po Odrze, a następnie ruszyły w drogę lądem. Bieżące informacje dotyczące trasy konwoju oraz utrudnień na drogach znaleźć można na naszej stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych.
materiały nadesłane
lub zaloguj się aby dodać komentarz
Zaloguj się aby dodać komentarz