REKLAMA
REKLAMA

tvPodkarpacie : Sanok przygotowuje się do „śmieciowej rewolucji”. Dotychczas do Urzędu wpłynęło 15% deklaracji (FILM)

SANOK / PODKARPACIE. 1 lipca 2013 r. w całej Polsce rusza nowy system gospodarowania odpadami. Od tego momentu właściciel, użytkownik, zarządzający nieruchomością będzie uiszczał do urzędu gminy opłatę za gospodarowanie odpadami (tzw. „podatek śmieciowy”).

Wysokość opłaty zależy od ilości osób zamieszkujących daną nieruchomość. A także od formy zbiórki odpadów. Mówiąc wprost czy właściciel nieruchomości zdecyduje się segregować czy nie segregować śmieci. Wszystkie te dane znajdują się w deklaracjach, które należy składać w Zespole ds. Gospodarki Odpadami Komunalnymi, mieszczącym się w budynku SPGK przy ul. Jana Pawła II w Sanoku.

ZOBACZ MATERIAŁ WIDEO

Na złożenie deklaracji właściciel, użytkownik, zarządzający nieruchomością ma czas do 30 kwietnia. Deklaracje można składać osobiście lub drogą pocztową. Osobiste złożenie deklaracji, daje nam jednak gwarancje, jej poprawnego wypełnienia. Jak zapewnia kierownik Zespołu ds. Gospodarki Odpadami Komunalnymi, pracownicy urzędu na bieżąco pomagają w wypełnianiu deklaracji.

Deklaracje można składać od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-17.00. Należy przypomnieć że do 30 czerwca 2013 roku właściciele nieruchomości muszą wypowiedzieć aktualnie obowiązujące umowy!

DEKLARACJA O WYSOKOŚCI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI – nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy

DEKLARACJA O WYSOKOŚCI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI – nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne

06-04-2013

Udostępnij ten artykuł znajomym:

Udostępnij

Napisz komentarz przez Facebook

lub zaloguj się aby dodać komentarz


Pokaż więcej komentarzy (0)