REKLAMA
REKLAMA

SANOK: Od wtorku klienci PBS będą mogli korzystać z bankowości elektronicznej (VIDEO)

SANOK: Od wtorku klienci PBS będą mogli korzystać z bankowości elektronicznej (VIDEO)

SANOK / PODKARPACIE. Bank Nowy BFG, który jest instytucją pomostową w trakcie przymusowej restrukturyzacji Podkarpackiego Banku Spółdzielczego w Sanoku publikuje kolejne ważne informacje dla klientów. Na stronie internetowej podano pierwsze szczegóły związane z ponownym uruchomieniem banku od wtorku 21 stycznia. Wszyscy klienci będą mogli skorzystać z bankowości elektronicznej.

Bank Nowy BFG S.A. jest instytucją pomostową wykorzystaną w przymusowej restrukturyzacji Podkarpackiego Banku Spółdzielczego z siedzibą w Sanoku.

We wszelkich sprawach związanych z PBS informacje można znaleźć na stronie banku www.pbsbank.pl.

Zgodnie z informacjami udzielonymi przez przedstawiciela Bankowego Funduszu Gwarancyjnego, który posiada 100% udziałów w Banku Nowym BGF, użytkownicy rachunków i kart PBS będą mogli ponownie z nich korzystać od najbliższego wtorku 21 stycznia 2020 roku.

Po wznowieniu obsługi klienta, planowanym na 21 stycznia 2020 r., informacji udzielać będzie infolinia pod numerami 0 801 372 772 lub +48 13 46 55 750.

Logowanie do bankowości internetowej pozostaje bez zmian: https://sbe.pbsbank.pl/. Aktualnie zamieszony jest tam taki komunikat:

O przymusowej restrukturyzacji PBS w Sanoku pisaliśmy TUTAJ:

SANOK: Bank PBS czasowo zawieszony! Trwa przymusowa restrukturyzacja (FOTO)

SANOK: „Do wtorku bez jedzenia”. Klienci o zamknięciu banku (VIDEO, SONDA)

PBS Bank zamknięty. Problemy samorządów (KOMUNIKAT)

SANOK: Co klienci PBSu będą mogli zrobić we wtorek? (NOWE INFORMACJE, WYWIAD)

źródło: Red., Bank Nowy BFG

19-01-2020

Udostępnij ten artykuł znajomym:

Udostępnij

Napisz komentarz przez Facebook

lub zaloguj się aby dodać komentarz


Pokaż więcej komentarzy (0)