REKLAMA
REKLAMA

WÓJT: Szkoła nie zostanie zlikwidowana! Zmiany mają pomóc uczniom (VIDEO, ZDJĘCIA)

WÓJT: Szkoła nie zostanie zlikwidowana! Zmiany mają pomóc uczniom (VIDEO, ZDJĘCIA)

GRABÓWKA / GMINA DYDNIA / PODKARPACIE. Nie milkną echa uchwały intencyjnej podjętej przez Radę Gminy Dydnia w sprawie przekształcenia Szkoły Podstawowej w Grabówce. Władze gminy oraz radni zamierzają ograniczyć funkcjonowanie szkoły z klas 1-8 do 1-3. Argumenty za takim rozwiązaniem przedstawia wójt Alicja Pocałuń wskazując przede wszystkim na potrzebę stworzenia jak najlepszych warunków do nauki wszystkim uczniom. Szkoła jest bowiem mała, a zaplecze lokalowe nie pozwala na komfortowe funkcjonowanie 10 oddziałów. Gmina nie ma możliwości zapewnienia ogromnych pieniędzy na rozbudowę placówki. Urząd szacuje, że taka inwestycja mogłaby pochłonąć około 3 mln zł. Tymczasem, na ulicach w Grabówce pojawiły się paszkwile pod adresem gospodarza gminy. Szczegóły w materiale video.

Tomasz Sokołowski

Sprawą zajęliśmy się w poniedziałek: Walka o osiem klas w szkole. Rodzice zapowiadają pikietę i głodówkę (FOTO). We wtorek relacjonowaliśmy z kolei przebieg pikiety pod szkołą: Pikieta w obronie szkoły. „Proponowane zmiany to męka dla dzieci” (VIDEO, ZDJĘCIA).

Relacja video z wtorkowej pikiety

Zdjęcia z pikiety

14-02-2020

Udostępnij ten artykuł znajomym:



Dodaj komentarz

Zaloguj się a:

  • Twój komentarz zostanie wyróżniony,
  • otrzymasz punkty, które będziesz mógł wymienić na nagrody,
  • czytelnicy będa mogli oceniać Twoją wypowiedź (łapki),
lub dodaj zwykły komentarz, który zostanie wyświetlany na końcu strony, bez możliwosci głosowania oraz pisania odpowiedzi.
Dodając komentarz akceptujesz postanowienia regulaminu.

Pokaż więcej komentarzy (63)

Komentarze niezarejestrowanych czytelników:

magda2020-02-14 14:33:38
0 0
Co to jest indywidualne nauczanie? 4 osoby w klasie? Szkoła do likwidacji! A jak już to klasy 1-3 to max!
wladek2020-02-14 14:35:19
0 0
Szkoła w Niebocku to jakieś standardy jeżeli chodzi o obekt zachowuje. Nie rozumie jak rodzice mogą walczyć o to żeby ich pociechy miały gorszy dostęp do nauki?
Rozbudować szkole?2020-02-14 14:36:48
0 0
Dobrze wiemy,że pomysł rozbudowy formowany był przez poprzedników w kampanii wyborczej. Ta inwestycja nie ma poparcia w demografii!
anka2020-02-14 14:38:30
0 0
rozumię starania społeczności, ale faktycznie dane nie pozostawiają złudzeń. zresztą około 60 placówek idzie do likwidacji albo do zmiany struktury szkoły dochodzi! takie są realia i taka ekonomia. Najmniejsze placówki odpadną jako pierwsze. Nie ma się co buntować tylko trzeba zaakceptować. Tyle!
DROGA PANI WÓJT!!2020-02-14 14:52:57
0 0
Niech Pani robi swoje i się nie ogląda na nikogo i na nic - WŁADZA JEST OD TEGO ŻEBY JEJ SŁUCHAC A NIE ŻEBY Z NIĄ DYSKUTOWAC I WALCZYC!! kto tego nie rozumie ten ma problem.
inocenty2020-02-14 15:11:39
0 0
ale na publiczna tube propagandowa pisu 2 mld zl przeznaczono.
Ciekawy2020-02-14 15:32:45
0 0
To będzie wicestarosta głodował czy nie ?
Maria2020-02-14 15:35:28
0 0
Walczcie bo warto nie dajcie szkoły bo dowóz to obiecanki potem trzeba będzie płacić tak jak naszym dzieciom
Tubylec2020-02-14 15:42:49
0 0
Brawo pani wójt za salomonowe rozwiązanie :)
mm2020-02-14 15:49:46
0 0
Drodzy Rodzice! Pani wójt do Was przemówiła :-) Szkoda, że tylko ze szklanego ekranu.
Adam2020-02-14 15:50:37
0 0
Ludzie nie dajcie się!!!O swoje trzeba walczyć!!Każdy kto ma dzieci sam najlepiej wie co dla nich najlepsze!!!Obserwuje sprawę od początku.Brawo za determinację!!!
Renata2020-02-14 15:56:53
0 0
Czemu Pani Wójt powtarza z przekonaniem, że dzieci pójdą do Niebocka??? Decyzja przecież należy do rodziców tej miejscowości?!
Kolo 2020-02-14 16:03:12
0 0
No warunki i ekonomia nie przemawiają na korzyść!!!Ale na miejscu tych ludzi chyba bym zrobił to samo!!! Gorzej mają dzieci- każdy zdąży być odpytany na jednej lekcji :)
, 2020-02-14 16:07:08
0 0
Decyzja należy do rodziców tak to prawda ale jeśli pójdą do Falejowki to już transport będą musieli im zapewniać sami rodzice bo to już inna gmina. Niewiem czy nie możecie tego zrozumieć czy nie chcecie, co tak wam przeszkadza to Niebocku, dzieciom krzywda się nie stanie transport będzie.
Z boku2020-02-14 16:17:20
0 0
Niebocko po Grabówkę ręki nie wyciąga. Tak, to byłaby decyzja rodziców, gdzie poślą dzieci. Więc proszę zejść z Niebocka i tamtejszej szkoły, bo już dość ją opluliście i oczerniliście pod poprzednimi artykułami.
Gapa2020-02-14 16:36:27
0 0
Teraz przynajmniej widać dwie strony tego medalu. A nie tylko : "jacy my biedni i skrzywdzeni".
Mieszkaniec2020-02-14 16:41:49
0 0
Ludzie nie słuchajcie tych głupot tego nieudolnego wójta. . Chciała zlikwidować szkołę w Niewistce ale ludzie nie dali. Ale za to bez wiedzy rodziców zlikwidowała szkole w Witrylowie i klasy 4-8w Wydrnej. Jak takie słowa mogą jej przejść przez gardło.....
Do mieszkańca.2020-02-14 16:52:17
0 0
Szkoła w Witryłowie istnieje nadal. Nie ma nigdzie uchwały o likwidacji. Będziesz przepraszał publicznie za nieprawdziwe informacje. Poza tym Decydujący głos ma Rada Gminy. A co do Wydrnej ile obecne uczy się dzieci.
Mieszkaniec 2020-02-14 16:56:01
0 0
Jest nadal owszem ale do końca roku szkolnego. Potem dzieci zostają przeniesione do Konskiego. Prawda?????
Mieszkaniec 2020-02-14 17:02:30
0 0
Proszę mi powiedzieć ile Pani Wójt po wyborach przyjęła do pracy swoich.... No ile osób??? 7, 8 a moze 9 osob. Czy były one potrzebne???? Oczywiście te osoby nic tam nie robię byłem i widziałem.
Do mieszkańca2020-02-14 17:08:09
0 0
A kto ma je przenieść. Wójt. Nie, rodzice. Czy Witryłów prowadzi jakąś pikietę nie widziałem tv, esanok cisza. A ile w Witryłowie jest dzieci??? Odpowiesz??? I jaka odległość jest pomiędzy miejscowościami???
Mieszkaniec 2020-02-14 17:08:37
0 0
Przepraszam wszystkich publicznie jeśli kogoś urazilam tym wpisem. Bardzo przepraszam :-)
kok2020-02-14 17:12:15
0 0
Do Mieszkaniec: W Wydrnej były klasy 0-IV. Przenoszą klasę IV do Jabłonki, bo edukacja ma takie cykle 0-III, a potem IV-VIIII. A poza tym chyba w Wydrnej to akurat pusty rocznik, czyli nikt z III do IV do Jabłonki z Wydrnej nie pójdzie ;)
Mieszkaniec2020-02-14 17:12:56
0 0
I jeszcze jedno!!!! Nie jesteśmy na Ty.!!!!!
Mieszkaniec2020-02-14 17:25:10
0 0
Trzymam mocno kciuki za was Grabowko. Czy bedzie dobrze czy źle pamiętajcie!!!! Za 3,5 roku kolejne wybory. Wtedy Pani Wójt będzie chodziła i prosiła was o głosy tak jak wy teraz ja prosicie.
Observer2020-02-14 18:43:45
0 0
Nie sądziłem że to kiedyś powiem!!! Ale brawo dla Pani Wójt !!! W końcu przejrzała na oczy jakich miała doradców na wyborach!!! A mówiłem jej to ale nie słuchała!!!
Observer 2020-02-14 18:45:40
0 0
A ten pan o którym mówi to teraz ma Amnezję!! tak jak ci z PO.!!!! Ale u niego to normalne znam to z Autopsji!!!
Mieszkaniec 2020-02-14 18:50:58
0 0
Totalna bzdura jesli chodzi o dzieci z Lalina. Kto to wymyślił, że dzieci z tej miejscowości przeniosą sie do szkoły na Grabówke. Po pierwsze, od zawsze dzieci z Lalina uczęszczały do szkoły w Grabownicy, gdzie są o niebo lepsze warunki lokalowe, jak i nie ma żadnego problemu z dojazdem do szkoły. Po drugie Grabówka a Sanok to dwie różne gminy, i kto zapewni im bezpłatny transport? Na pewno nie Gmina Dydnia, która chce redukować koszty a nie generować dodatkowe.
w-k2020-02-14 19:13:26
0 0
Pani Wójt. Proszę robić to, co podpowiada Pani intuicja. Ma Pani szczegółową wiedzę jak sytuacja wygląda, a właśnie wiedza i zestawienie wielu faktów jest w tej sytuacji najważniejsze. Emocje - na bok. Da Pani radę. Jeśli nie Pani to kto? Wytrwałości życzę!
Ech2020-02-14 20:10:55
0 0
Po przeczytaniu tego paszkwila co rozsiali po gminie uważam że o kulturze nikt tam nie słyszał. Takie teksty do kobiety??? Ogarnij się autorze i przyznaj do błędu, bo dałeś popis.
Obiektywnie2020-02-14 20:37:13
0 0
Witajcie Kochani mieszkańcy Grabówki Po obejrzeniu materiału pragnę podziękować za obiektywne przedstawienie sprawy przez panią Wójt, przedstawienie merytorycznych pobudek reorganizacji placówki (nie likwidacji) .Życzę wam wszystkim tym z prawej i lewej strony więcej wzajemnej wyrozumiałości i mądrości w podejmowaniu decyzji a przede wszystkim pamiętajcie o dzieciach bo ich dobro i komfort nauczania jest najważniejszy. A wszystkim pieniaczą i mąciwodą, tym na stanowiskach wysokich i tym na niższych proponuje mieszkańców jednać a nie dzielić bo taka wasza społeczna powinność na poziomie powiatu , gminy i wioski.
Rodzic2020-02-14 20:40:05
0 0
Zapraszamy na nasz profil. Szkola w Grabowce zagrozona likwidacja.Nie ma na nim żadnych odkreslam zadnych treści, które mają na celu personalny atak na P. Wójt. A kto pisał te paszkwile i rozwieszal w całej gminie? Nie wiemy. Widać P. Wójt ma tu wrogów, którzy sięgają po tego typu metody. My się od tego zdecydowanie odcinamy i nie chcemy być łączeni z tą sprawą.chcemy skupić się na walce o szkole i spełnienie obietnic przedwyborczych danych nam przez władze
tak popatrzyłem na FB2020-02-14 20:56:13
0 0
Jakiś jeden bluzgający komentarz znalazłem na str. gminy na facebooku, reszta tych gorszych, gdzie pisano "Ty kłamczucho, ty oszustko" ktoś posprzątał i teraz udaje super kulturalnego i odcina się. Ten, który cytuję jest na str. gminy na fb pod artykułem o żłobku: autor: Lili Angela (oryginalna pisownia zachowana) " I wy jeszcze zwracacie się do niej "PANI WÓJT" na ten tytół trzeba sobie zasłużyć. Ona nie ma szacunku do nas to my nie miejmy do niej. Dobrze że ja na nią nie głosowałam!!!! Teraz bez ogródek powiem Alicjo Pocałuń że jesteś najgorszym Wójtem!!!!"
Widz. 2020-02-14 22:03:17
0 0
3,5 roku kadencji bardzo szybko minie i wtedy skruszona władza dalej będzie prosic o głos. Ciekawe co tym razem obieca?? Co was nie zabije to was wzmocni. A za nie udolne kadencję podziękujecie w wyborach. Tylko że tym razem przy władzy nie bedzie osób dzięki które pomogły wygrać wybory.
Paweł2020-02-15 00:31:02
0 0
Jaki jest sens utrzymywania szkoły gdzie jest 4 czy 5 dzieci w klasie. Żaden. Jest to mocno krzywdzące dla dzieci które tam uczęszczają. Jak one się kiedyś odnajdą w liceum czy technikum?? Warto się drodzy rodzice nad tym zastanowić
Gość 2020-02-15 08:21:30
0 0
Do Pawla Z całym szacunkiem jakoś do tej pory dzieci są zadowolone z nauki nie są pokrzywdzone i odnajdują się w szkołach średnich bardzo dobrze. Także jeśli nie są znane Państwu realia tej szkoły to proszę nie tworzyć takich wypocin..
Głos 2020-02-15 09:29:38
0 0
Proszę nie uważać za dzieci z małych szkół są pokrzywdzone i mają problemy z aklimatyzacja w szkołach średnich. Przykładem jest obecna władza. Także pochodzi z małej wioski takiej jak Grabowka a może i jest mniejsza. W klasach w Krzywem także było po kilka dzieci i nie widać żeby mała szkoła miała negatywny wpływ. Wręcz przeciwnie :-) :-) Trzymam kciuki za Grabowke
snk2020-02-15 11:31:49
0 0
Ciekawe ile kosztuje roczne utrzymanie szkoły dla 50 uczniów poza tym ile osób pracuje w tej szkole konserwatorzy dyrekcja zastępca i nauczyciele czemu ludzie nie zrozumiecie że jest to nie opłacalne dla gminy a za wszystko płacimy my podatnicy bardzo dobrze że ktoś w końcu idzie po rozum do głowy i myśli ekonomicznie ciekaw jestem jak któryś z was osób broniących tej szkoły miało własny biznes i on przynosił by takie ogromne straty czy dalej byście tak walczyli zlikwidować coś co już dawno powinno być zlikwidowanie Brawo dla Pani wójt
EDEK2020-02-15 14:31:37
0 0
Popieram działania Pani wójt choć wiem że to nie do końca od niej zależy ta ,, szkoła " to kula u nogi gminy ludzie opamiętajcie się chcieli byście wszystko nowe drogi kanalizację itd... a nikt nie zwróci uwagi że gmina nie ma na to pieniędzy bo musi bezsensownie inwestować w szkoła co przynosi ogromne straty a te właśnie pieniądze mogły by być przeznaczone na właśnie takie cele np. Z całym szacunkiem do mieszkańców nie wspominając już o dzieciach bo to wygląda jak nauczanie indywidualne 4 uczniów lub 3 w klasie ??? Dla dobra gminy i waszych dzieci powinniście sami uznać że to dobra decyzja gminy będzie szkoła nie będzie np.drogi lub czegoś innego w całej gminie nie tylko w waszej miejscowości
Ludz2020-02-15 15:12:11
0 0
Ludzie. Piszecie że popieracie decyzję władzy. Ale czy wy wogole wiecie o co chodzi mieszkańca Grabowko??? Polecam kanał you tube i podsumowanie kampani wyborczej w Dydni. Wypowiedź kandydatki. "utrzymam sieć szkół". A teraz je likwiduje. I o to walczą mieszkańcy i słusznie. Jeśli w kampani było by mówione o likwidacji to napewno ta osoba nie była by wójtem. Czy to jest w porządku obiecywać co innego a robić co innego??? Chcieli byście być tak oszukani jak Grabowka???
Siema 2020-02-15 15:27:55
0 0
Powiem wam tak. Polecam obejrzeć film ogniem i mieczem Hoffmana i słowa jakie wypowiada Chmielnicki do Skrzetuskiego. "góra z góra się nie zejdzie ale człowiek z człowiekiem tak" Wasza władza jest teraz góra a co bedzie za kilka lat?? Może spotkacie wladze jak się rejestruje jako bezrobotny a może jest sprzedawca w sklepie i co wtedy??? Jak wam spojrzy w oczy??
Krystian2020-02-15 15:44:10
0 0
Jest za mało pieniędzy na szkoly z ministerstwa. Ot i cały problem. Z pustego i Salomon nie naleje. Zaczyna się żniwo pseudoreformy Zalewskiej.
Agata2020-02-15 16:17:54
0 0
Rzeczowe wyjaśnienie. Odkrycie też fałszywych zagrywek pana, który to wszystko rozkręcił. Proszę się trzymać Pani wójt.
Do pani wójt2020-02-15 17:25:05
0 0
No i pani wójt klapa kasy nie ma za malo poprzedni wójt zostawił pupile do gęby skaczą fory sie zbierało na poczatku kadencji ale to pani na nie nie zapracowala szkola w niebocku ładna lepiej wladowac do niej obce dzieci niż remontować szkołę w grabowce prawda a tak miało być pieknie i kolorowo teraz wstyd się przyznawać że gmina w kiepskiej sytuacji finansowej a jeszcze by poprzednik nie jedno zrobił bo on jechał za kasą i starał się to żeście mu podziękowali za wieloletnią pracę a ta pracę widać w kazdej wsi drogi kościoły szkoly kanalizacje na grabowce też byla zaczęta kanalizacja najlepiej bylo powiedzieć że nic nie zrobione jak wyglada szkoła w dydni szkoła muzyczna a jak przyszedł co było jak rzadzili przed nim nie osadzajcie nikogo klamstwami i obelgami ik arta się odwróciła powodzenia
Do rodziców2020-02-15 17:51:58
0 0
Walczcie o szkołę, walczcie bo warto. Żadną tajemnicą nie jest ze szkoły " koncentracyjne" to zło, to już było tyle razy przerabianie i doświadczane że szkoda nawet dawać przykłady dla niedowiarków. Jeżeli ta władza gminna upiera się przy swoim wbrew woli wyborców to proste, trzeba zmienić tą władzę...na tym właśnie polega demokracja.
Marek 2020-02-15 19:50:34
0 0
Piekne słowa "góra z góra się nie zejdzie ale człowiek z człowiekiem zawsze". Władza jest dana i chwilowa. A z mieszkańcami trzeba żyć jeśli jest się z tej samej gminy. Jak tu spojrzec swoim okłamanym wyborca w oczy w sklepie, kościele.... Jak rządy gmina się zakończą.....
Jacek2020-02-15 20:38:19
0 0
Każdy wójt stanąby obecnie przed tym problemem.
Edek2020-02-15 22:08:44
0 0
Przekaz był piękny a po wyborach jak to zawsze bywa- czarna dziura! Pieniądz rządzi światem!!!
Renata2020-02-15 22:13:59
0 0
Tak!!! Dać dziecko do szkoły w Niebocku, bo transport za darmo! Też mi argument!!!!
Do rodziców!2020-02-15 22:19:38
0 0
Walka! walka i jeszcze raz walka! Do ostatniej kropli potu!!! Nie wolno wam oddać szkoły!!! U nas zrobili to samo i żałuję, że nie mieliśmy takiego power-a jak Wy!!! Powodzenia!
mx22020-02-16 10:46:47
0 0
Apeluję do pań, które strajkują: niech zaczną rodzić dzieci to wtedy szkoła zostanie, a może nawet będzie rozbudowana.
Trol z krainy czarów Alicji 2020-02-16 12:13:36
0 0
Wszystkich obrońców władzy gminy Dydnia Zapraszamy na strone "Szkoła w Grabowce zagrożona likwidacja" . Mamy pięknie pokazany projekt budowy, koszt wow jest nawet termin. I czyżby to ta rozbudowa było planowane za obecnej władzy????? Władza w wypowiedzi trochę zawyżyła kosztorys. Inflacja u niej w przeciagu roku poszła ponad 100%. Jak można tak kłamać i wierzyć że ludzie są ciemni i uwierzą w to.
obiektywny 2020-02-16 17:11:51
0 0
Dajcie już na luz bo nie macie racji trzymanie czegoś co tylko przynosi wielkie straty w gminie ubzdurało się wam mieszkańcy że szkoła ma być ale dla kogo ??? się pytam dla kogo dla 50 uczniów utrzymywać 20 nauczycieli i dyrekcje nie chcę napisać brzydko ale ..... Teraz o Pani wójt a co myślicie że byłby inny to była by kraina mlekiem i miodem płynąca znam osobiście tą panią i tyle ile może zrobi ale wy tego nie rozumiecie bo co tam ekonomia dajcie sobie już spokój bo całe Podkarpacie się śmieje z ratowania szkoły gdzie jest 3 uczniów w klasie
kadecik2020-02-16 17:21:15
0 0
Matematyka, Jezyk Polski, Przyroda, Język Angielski, Technika, Historia, Religia, Muzyka, WF, Plastyka, Informatyka. i do każdego przedmiotu inny nauczyciel ???????????? dla 3 osób ludzie co wy robicie masakra jakaś zlikwidować Pani wójt ma rację choć od niej to tylko nie zależy masakra z czym wy walczycie ludzie z czym ? średnio wiecej nauczycieli jak uczniów masakra
Gość. 2020-02-16 20:23:45
0 0
Tak jest. Bardzo dobre posunięcie. Zlikwidować te klasy A pieniądze przeznaczyć na sztandarowy projekty władzy czyli żłobek w Dydni w którym jest 7 może 8 dzieci. Trafna inwestycja sprawiła że całej gminie lepiej się żyje. Albo utworzyć kluby seniora bo dziadkowie w grabowce nie będą musiały odbierać wnokow jak nie bedzue szkoły.
Stasiek 2020-02-16 20:35:17
0 0
Owszem jak za poprzedniego Wójta powstał projekt to pewna miała być rozbudowa. Napewno i pieniążki były. Obecna władza wiedziała że jest projekt i zapewniała o rozbudowie. Prosze sobie posłuchać ze zrozumieniem co mówią rodzice. A potem pisać komentarze.
Popieram2020-02-16 20:37:10
0 0
Pani Wójt dobra decyzja , brawo za odwagę ,wszystkie szkoły które liczą po 3 -4 osoby w klasie powinny być zlikwidowane , to nie jest normalne .Jak można płacic takie samo wynagrodzenie Nauczycielowi , który ma w klasie 25 uczniów i innemu , który ma 3 uczniów ?? Praca na pełny etat nauczyciela wynosi tygodniowo 18 godzin, czy to jest normalne ??? Znam szkoły , gdzie przygotowania incsenizacji na uroczystosci szkolne odbywają się kosztem lekcji , ponieważ nikt z Nauczycieli nie zostanie anie minuty dłużej . Tragedia!!!
Stasiek 2020-02-16 20:57:23
0 0
Ludzie wy tylko potraficie narzekac bo nauczyciel pracuje 18 godz tygodniowo bo uczy 3 uczniów, bo księża, lekarze duzo zarabiają.bo policja nic nie robi i też zarabia. Ale pytam się czy te zawody i powołania są dla wybranych????? Trzeba było się uczyć a nie teraz bruzgac. Bo czytanie takich komentarzy jest męczące
Do troll 2020-02-17 13:36:57
0 0
Jeżeli chodzi o ścisłość w kwestii budowy, czy mógłbyś wypowiedzieć się jaka jest różnica cen pomiędzy dniem dzisiejszym a wtedy co był wykonany ten projekt? Bo widzę, że jako zaciekły obrońca Grabówki nie jesteś zorientowany... Jako zwykły obywatel gminy Dydnia śmiem stwierdzić, że skoro wszyscy mieszkańcy tej miejscowości są tacy za szkołą to łopaty, betoniarki i inne sprzęty w dłoń i do roboty a nie stać pod tą pseudo szkołą i płakać, że chcą ją przekształcić. Jeśli chodzi o mnie to możecie iść nawet do Jaworowicz ale i tak wam to nic nie da, kuratorium zarządzi i do widzenia.
Dość!2020-02-17 13:57:18
0 0
To już jest nudne i niesmaczne. Dwadzieścia parę osób na Grabowce walczy o szkółkę stosując chwyty poniżej pasa, niszcząc człowieka, nie szanując ani stanowiska i wyboru chyba ponad 50 procent gminy, ani tego, że to po prostu kobieta. Robią szum jakby to była jakaś Sorbona czy Harvard. A w czym są lepsi od 60-ciu innych szkół poddanych restrukturyzacji w naszym województwie? Mam dosc jako mieszkaniec i szary obywatel tej gminy. Skończ waść, wstydu oszczędź.
Sumienie2020-02-17 15:12:01
0 0
@Dość! Nic dodać, nic ująć. Pięknie napisane, popieram w 100%.
Iza2020-02-17 18:23:13
0 0
Jestem za rodzicami!!!Mniejsza o ekonomię-pieniędzy zawsze, wszystkim jest mało i choćby wszystkie szkoły zlikwidować nadal będzie ich mało!!! Komentarze wyżej. . . Szkoda słów!!!
Antek2020-02-17 19:19:03
0 0
Żenada. Ludzie się z Was śmieją.